Aviseringar
Rensa alla

VAD FAN SKA JAG GÖRA????


Ämnesstartare

HEJ! Jag e 19 årig kille som nu har fått känslor för min 18 åriga killkompis som går i samma klass som jag... problemet e att jag tror att han har känslor för mig! men jag vet inte riktit 100%. Det skulle va jävligt skönt att berätta för min killkompis vad jag känner!! men man vågar ju inte! tänk om han dumpar mig som kompis då! och berättar för alla klasskompisar att jag e gay o.s.v. [shake]

Alltså I bland bryr han sig om mig så mycket men i bland så skiter han fullständigt i mig.. han är oftast glad när han e med mig eller så e han riktit suur, (han blir oftast skit skum när jag flörtar med tjejer i fyllan och stör mig eller drar bort mig!!! jag frågade honom varför han alltid gör så men han svarade inte[confused] jag frågade honom en gång om han e gay men han svarade inte då heller!? han bara smilade!!!! I bland så kan vi bara se varandra i ögonen å bara se på varandra utan att säga något... somliga i klassen brukar kommentera att det är något mellan åss två, men vi bara skrattar bort det[tard]

I bland tror jag verkligen att han e kär i mig och så kommer dagar när man e 100% på att han hatar mig...det börjar bli riktit jobbigt att alla dagar se honom å alldrig få ha honom[cry] Eller e vi båda bara blyga och rädda för samma sak!!!!!? VAD FAN SKA JAG GÖRA????[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

fan va bögigt


   
SvaraCitera

får man fråga hur länge ni har känt varandra?


   
SvaraCitera

Addo:

och berättar för alla klasskompisar att jag e gay o.s.v.

Det spelar väl inte någon roll om alla dina klasskompisar vet att du är gay! De måste acceptera dig som du är.

NU ÄR DET DAGS ATT KOMMA UT UR DIN GARDEROB! [bigcheers]


   
SvaraCitera

LulZ


   
SvaraCitera

Måste du skriva som en 14-årig flicka bara för att du är gay?

Jag tycker det låter som att han är lite bög. Tycker du ska prova.


   
SvaraCitera

Brukar hans närvaro förstöra dina studier? T.ex på svensklektionerna? [crazy] Då anser jag att du bör hålla tassarna borta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

får man fråga hur länge ni har känt varandra?

typ 1 år tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Måste du skriva som en 14-årig flicka bara för att du är gay?

Jag vet att det blev jävligt bögigt[surprised] men jag e ingen fjoll bög!!!


   
SvaraCitera

Addo:

Jag vet att det blev jävligt bögigt[surprised] men jag e ingen fjoll bög!!!

XD[love]^^

Hursomhelst, testa strula med han på fyllan eller nåt. Kolla om han hakar på. ;P


   
SvaraCitera

Addo:

Jag e 19 årig kille som nu har fått känslor för min 18 åriga killkompis som går i samma klass som jag... problemet e att jag tror att han har känslor för mig! m

Addo:

frågade honom en gång om han e gay men han svarade inte då heller!? han bara smilade!!!!

Addo:

I bland så kan vi bara se varandra i ögonen å bara se på varandra utan att säga något.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Annars var texten väldigt söt. Lycka till. [smile]

and I say, go for it, ut ur garderoben. Vill du göra det enkelt, kör en skämtsam stil, så att du kan vifta bort det sen ifall han tar illa upp; t.ex när ni inhalererat alkohol. [party]


   
SvaraCitera

sött


   
SvaraCitera

Addo:

Det skulle va jävligt skönt att berätta för min killkompis vad jag känner!! men man vågar ju inte! tänk om han dumpar mig som kompis då! och berättar för alla klasskompisar att jag e gay o.s.v.

Ja, det låter ju som en naturlig sak att göra när man får reda på att sin kompis är bög[smile]


   
SvaraCitera

Addo:

HEJ! Jag e 19 årig kille som nu har fått känslor för min 18 åriga killkompis som går i samma klass som jag...

Är du 19 tar du väl studenten snart? Så vem vem bryr sig om klassen får veta det.. Dess utom är det i allmänhet så ett FOLK BRYR SIG INTE OM MAN E BÖG!


   
SvaraCitera