Aviseringar
Rensa alla

VAD FAN SKA JAG GÖRA????


Tycker precis som andra att detdär med att strula på fyllan var bra [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Addo:

VAD FAN SKA JAG GÖRA????[cry]

fråga han ? hahaha[smile] Säg att han e sexig[wink]

NUJÄVLARR:

fan va bögigt

Varför då ens ta fritiden att skriva i Homo- och Bisexualitet forumet? ... Luktar lite.... uhm.... bög??[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

FOLK BRYR SIG INTE OM MAN E BÖG!

Vaddå folk bryr sig inte? Menar du folk i närheten? Finns ganska mycket folk som tycker bögar är äckliga....[no-no]


   
SvaraCitera

Letsparty:

Vaddå folk bryr sig inte? Menar du folk i närheten? Finns ganska mycket folk som tycker bögar är äckliga....

Jag har aldrig träffat nån som är snygg, socialt kompetent och har mycket kompisar som tycker det. Bara finniga nördar som har behov av att hävda sig verkar tycka så, och tja, nördarna kan dra åt he**ete.

Söt bild btw ^^


   
SvaraCitera

ta honom i tvåan, annars är du bög.


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ni bra kompisar så tycker jag du ska ta upp det med honom någon gång när ni är själva, och inte är på fest 😛


   
SvaraCitera

Addo:

VAD FAN SKA JAG GÖRA????[cry]

Köp kondomer och en liten tub glidmedel och lägg det i hans bakficka, lär lösa en massa jobbiga situationer med tanke på att du kan bortförklara det med "jag tänkte att du ska testa det med din nästa tjej"

Hoho.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Letsparty:

Varför då ens ta fritiden att skriva i Homo- och Bisexualitet forumet? ... Luktar lite.... uhm.... bög?

För här kan jag berätta för er vad äckliga ni är.

Anarkandi:

när ni inhalererat alkohol.

wut?


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

För här kan jag berätta för er vad äckliga ni är.

[cute] tack

NUJÄVLARR:

wut?

ofta man dricker numera, nu inhalererar man antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Jag har aldrig träffat nån som är snygg, socialt kompetent och har mycket kompisar som tycker det. Bara finniga nördar som har behov av att hävda sig verkar tycka så, och tja, nördarna kan dra åt he**ete.

Håller med....

NUJÄVLARR:

För här kan jag berätta för er vad äckliga ni är.

hahaha , vem har sagt att jag är bög ?[smile] Tänk dig lite för innan du skriver 😉


   
SvaraCitera

AndyH:

Jag har aldrig träffat nån som är snygg, socialt kompetent och har mycket kompisar som tycker det. Bara finniga nördar som har behov av att hävda sig verkar tycka så, och tja, nördarna kan dra åt he**ete.

Jag tycker snarare det är tvärt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Letsparty:

vem har sagt att jag är bög ? Tänk dig lite för innan du skriver 😉

Jag tror allt att du är bög. Säger du att du är bisexuell så är det lika jävligt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Jag tror allt att du är bög. Säger du att du är bisexuell så är det lika jävligt det.

Du värkar ju pantad. [smile] gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!![rolleyes]


   
SvaraCitera

mörknäs:

ta honom i tvåan, annars är du bög.

Logiken är slående.


   
SvaraCitera