Aviseringar
Rensa alla

Vad fan ska jag göra?


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det känns ganska dött lopp faktiskt, jag får väl ge henne några veckor.

Jag skulle aldrig orkat det. Gillar du henne mycket? I sådant fall är det ju värt att vänta och inte pressa på alldeles för mycket - låta det ta sin tid liksom. Men om personen säger att denne inte vet hur denne känner eller så, då skulle jag bara bli otålig och känna mig allmänt dålig [crazy]

Det ska ju vara lätt att umgås med varandra och så.

Jag kanske överreagerar, men jag tror att jag kan ha en mer eller mindre liknande erfarenhet och det har inte direkt gynnat mig. Men som sagt, jag överreagerar. Troligast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Gillar du henne mycket?

Ja, men samtidigt så tar det ju emot när hon aldrig vet liksom.

Men jag trivs jättebra med henne när det bara är vi och hon säger detsamma, men samtidigt så känns det så jävla ovisst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw gubben jag är inte intresserad [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

aw gubben jag är inte intresserad

Död åt Ari[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Död åt Ari[mad]

[surprised][cry]


   
SvaraCitera

Jag tror tyvärr inte att det är värt att hoppas för mycket. Försök att lägga det hela på is ett tag så att hon får tänka igenom hur hon vill ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jag får väl ge henne några veckor

Detta är nog bäst.

Men jag tror att hennes osäkerhet och hennes beslut kommer att påverkas mycket av vad hennes vänner tycker om dig och om att ni två skulle vara ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men jag tror att hennes osäkerhet och hennes beslut kommer att påverkas mycket av vad hennes vänner tycker om dig och om att ni två skulle vara ihop.

Dom vet inte ens vem jag är så O:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Dom vet inte ens vem jag är så

[shake]Inte? Så... hon är "bara" rädd för vad hennes kompisar skulle tycka om ni inte höll det hemligt? Känns som jag missat något nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Inte? Så... hon är "bara" rädd för vad hennes kompisar skulle tycka om ni inte höll det hemligt?

Mest att hon tycker att de alltid lägger i sig antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Mest att hon tycker att de alltid lägger i sig antar jag.

Klart dom gör. Frågan då är hur högt hon prioriterar deras åsikter. Om du ger henne tid, och hon blir säker på vad hon känner borde hon kunna skita i sina kompisar. Gör hon inte det utan säger att hon vill vara med dig, men inte kan pga. sina kompisar så är hon helt enkelt inte värd dig.

I alla fall inte förräns hon kan fatta sina egna beslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Om du ger henne tid, och hon blir säker på vad hon känner borde hon kunna skita i sina kompisar.

Kanske, jag bryr mig inte så mycket om det är "hemligt" så länge hon inte går bakom ryggen på mig och vet vad hon känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

så länge hon inte går bakom ryggen på mig och vet vad hon känner

Vet hon vad hon känner lär hon inte göra det. Om ni däremot rusar in i något trots att hon inte vet vad hon känner så finns ju risken... Jag menar, det är lätt att börja känna något för nån annan så länge hon inte är säker.

Så säker måste hon i alla fall vara. I alla fall om du inte vill riskera att bli sårad. Känns det däremot som att det är värt risken så... ja, det får du själv avgöra, men bara så du vet vad som kanske skulle kunna vänta. Kan lika gärna vara tvärt om också. Att om du chansar, så blir hon säker, men jag hade nog gått på det som påpekats om att ge det tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Så säker måste hon i alla fall vara.

mja, får se vad som händer (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Död åt Ari[mad]

Kom an bara[mad]


   
SvaraCitera