Aviseringar
Rensa alla

vad fan ska jag göra , vem ska jag välja ?


Ämnesstartare

Jo det är så att jag snackar med en kille på msn som jag har snackat med i ett tag nu , Han är typ kär i mig och jag tycker om honom men samtidigt tycker jag om hans kompis som jag har snackat med på internet också. Han har även sagt att han gillar mig. Jag känner att det lutar mest åt killens kompis men nu är min fråga .... Vad ska jag säga till kille nr 1 ? Hur ska jag förklara att jag gillar hans kompis och inte honom längre. Hur ska jag bli av med kille nr 1 ?


   
Citera

Förklara att du vill att ni bara ska vara vänner. Säg att du inte vill förstöra eran vänskap.

Har du träffat dem i verkligheten?


   
SvaraCitera

testa skapa en till tråd, tror du kommer på något då[smile]


   
SvaraCitera

trixet är flera trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gargamelott:

Förklara att du vill att ni bara ska vara vänner. Säg att du inte vill förstöra eran vänskap.

Har du träffat dem i verkligheten?

jag har inte träffat dom i verkligheten , och drf kan jag inte säga vem av dom som passar mig bäst ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

truelove:

msn

truelove:

kär

eh ? [confused]


   
SvaraCitera

Hora !!!


   
SvaraCitera

Hur gammal är du om jag får fråga? Jag förstår inte hur du kan börja gilla TVÅ st du inte ens har träffat.

Stäng av datorn och gå utanför dörren istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dejta dem ..


   
SvaraCitera

gargamelott:

Förklara att du vill att ni bara ska vara vänner. Säg att du inte vill förstöra eran vänskap.

Den där e fittig, men visst funkar den 😉


   
SvaraCitera

truelove:

jag har inte träffat dom i verkligheten , och drf kan jag inte säga vem av dom som passar mig bäst ...

[tired] varför välja nu då ?


   
SvaraCitera

En sak har jag lärt mig, håll inte på att börja prata med en killes kompis..Bara sådär, blir rätt mycket problem till slut.


   
SvaraCitera

hmmz.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera