Aviseringar
Rensa alla

Vad fan ska jag ta mig till?


Ämnesstartare

Hej!Jag sitter just nu med ett litet problem som jag inte vet hur jag ska lösa. Det är så här att jag träffade en tjej på Tinder där vi skrev en del och senare tog vi det över till snapchat. Vi låg och snapchatade i flera timmar varje natt i typ 2-3 veckor och jag känner verkligen att den här tjejen är vad jag är ute efter, hon är vacker, rolig, snäll och bara helt jävla underbar och Det känns som att hon gillar mig med! Men nu den senaste tiden så har det svalnat av rejält och ofta är det jag som får inleda konversationerna och dom dör ofta snabbt då hon bara svarar lite snabbt, nästan som att hon inte bryr sig längre.Jag vet inte vad jag ska ta mig till för jag vill verkligen inte tappa henne men det känns som hon faller längre bort för varje dag som går. Jag vill jättegärna träffa henne men vi bor liksom 1 timme ifrån varandra och det är lite svårt att ta sig till varandra via buss/tåg då det går ytterst sällan så åker man dit så finns risken att man inte kommer hem. Dessutom verkar en annan kille dykt upp nu som också verkar intresserad och det känns som hon är mot honom som hon var mot mig i början. Snälla hjälp mig!! Ska jag bjuda ut henne trots avståndet? Bör tillägga att jag är 17 och hon är 16 så att köra själv till henne är inget alternativ. Och om jag nu bjuder ut henne så känns det lite smått oshyst att be henne lägga pengar på att komma hit för att träffa mig som hon kanske inte ens gillar..


   
Citera

Tror att det gått för lång tid. Hon har kanske tappat intresset. Du hade din chans de två veckorna ni skrev. Tyvärr broder, försök gå vidare o hitta någon annan tjej


   
SvaraCitera
b1son

är väl bara att satsa o fråga om hon vill träffas o sen gå vidare om hon inte vill d
o planera efter tågtiderna? eller alltså är det typ inställda tåg osv som e problem?


   
SvaraCitera
Berit

låg ni
*???


   
SvaraCitera

Tomatpäron: vi bor liksom 1 timme ifrån varandra och det är lite svårt att ta sig till varandra via buss/tåg då det går ytterst sällan så åker man dit så finns risken att man inte kommer hem.

Du verkar för feg eller lat. Kanske är därför hon har tröttnat på dig. Har du ingen cykel eller liknande? Och vad mätte du 1 timme med? Buss/bil? Om det tar 1 timme att åka buss så klarar du lätt att cykla sträckan på under 4 timmar! 


   
SvaraCitera

Sluta visa intresse. Hon tror säkert att hon redan "har" dig, vilket gör att hon tycker att det blivit tråkigt nu. Så sluta skriva till henne, hör inte av dig osv. Då kommer hon börja sakna dig och höra av sig om hon verkligen är intresserad 🙂


   
SvaraCitera
happy

Om du är osäker på det ni har borde du fråga henne, om hon vill att ni ska bli nåt. Å en timme är inte så långt för att träffa någon man vill ha. Om det finns risk att inte kunna åka hem borde du kanske sova hos henne eller åka dit tidigt på morgonen å komma hem lagom sent. För det verkar som det är en tåg/buss som ej åker på kvällen eller natten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crazycatwoman:
Sluta visa intresse. Hon tror säkert att hon redan "har" dig, vilket gör att hon tycker att det blivit tråkigt nu. Så sluta skriva till henne, hör inte av dig osv. Då kommer hon börja sakna dig och höra av sig om hon verkligen är intresserad 🙂

b1son:
är väl bara att satsa o fråga om hon vill träffas o sen gå vidare om hon inte vill d
o planera efter tågtiderna? eller alltså är det typ inställda tåg osv som e problem?

Jag gjorde som "crazycatwoman" tipsade att jag inte skrev på ett tag, läste detta på ett annat forum också så det lät som det var en bra idé, det funkade(!) och vi skrev nåt så in i helvete inatt! Passade då även på att växa mig ett par bollar och frågade om hon ville ses som "b1son" föreslog, vilket hon gärna ville göra!


   
SvaraCitera

Tomatpäron:

Jag gjorde som "crazycatwoman" tipsade att jag inte skrev på ett tag, läste detta på ett annat forum också så det lät som det var en bra idé, det funkade(!) och vi skrev nåt så in i helvete inatt! Passade då även på att växa mig ett par bollar och frågade om hon ville ses som "b1son" föreslog, vilket hon gärna ville göra!

Sadla den vita hästen och rid nu då! 


   
SvaraCitera