Aviseringar
Rensa alla

Vad fan ska man göra med kärleken? SNÄLLA HJÄLP MIG!!


Ämnesstartare

Jag har ett jättestort problem...
Jag har snackat med en tjej jättelänge, e upp över öronen kär i henne. Hon hade kille innan, men nu har han dumpat henne för en annan, hon mår skit, vill ta livet av sig om inte jag blir tsm med henne. Hon har dessutom inga andra vänner... Problemet är att jag har nyligen blivit tsm med mitt ex (detta hände samtidigt som den andra tjejen var tsm med sitt nuvarande ex). Nu vet jag inte vad jag ska göra... Ska jag dumpa mitt ex och bli tsm med den tjejen som vill ta livet av sig eller ska jag fortsätta träffa mitt ex? Mitt ex bor i skåne, precis som jag, den andra bor i örebro... Dessutom har hon i örebro blivit inlagd på BUP pga ett antal självmordsförsök... Jag vet dock inte vad jag känner för mitt ex, på riktigt alltså... Och jag är inget as som försöker dubbeldejta...

[cry][cry] Snälla hjälp mig...


   
Citera

du kan ju börja med att ta reda på vem du har starkast känslor för


   
SvaraCitera

Lucif3r_88:

vill ta livet av sig om inte jag blir tsm med henne.

Hon behöver bara knulla lite. Go to town on that pussy man! Allvarligt dock.. Sex hjälper folk med emotionella problem som in i helvete. En person kan gå på terapi i flera år men när han helt plötsligt börjar ha sex så "magiskt" försvinner alla problemen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för svaren. 🙂
Känslorna kan ta ett tag... Brukar ignorera mina känslor.
Hon vill inte knulla runt, och jag dödar den som rör henne, oavsett om vi e tsm eller inte


   
SvaraCitera

Kör på båda[wink]


   
SvaraCitera

Lucif3r_88:

Hon vill inte knulla runt, och jag dödar den som rör henne, oavsett om vi e tsm eller inte

Hur vet du det? Många emotionella problem kan fixas genom att stoppa snopp.

Och att knulla med en kompis är inte direkt någonting negativt, som termen "knulla runt" är.


   
SvaraCitera

Lucif3r_88:

Snälla hjälp mig...

jag tror inte hon vill ha dig utan bara ersätta sitt ex, annars tycker jag du kör på avatars teknik. [cute]


   
SvaraCitera

Jag kan bli hennes vän så behöver inte du bli tillsammans med henne.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Lucif3r_88:

Jag har snackat med en tjej jättelänge, e upp över öronen kär i henne.

Det känns som att du är mer kär i den här tjejen...

Lucif3r_88:

Jag vet dock inte vad jag känner för mitt ex, på riktigt alltså...

...än den här tjejen!

Satsa på kärleken tkr jag, ta den du älskar mest..!

Alla kan ha en dålig bakgrund men du kan ju göra framtiden bra för nån av dem. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera