Aviseringar
Rensa alla

vad fan vill han me mig?!


cannabis:

Om men gud azzå?!!!1! fattar inte hur man kajn göra så, typiskt killAR.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Fruntimret har fått hybris [surprised] Hoppas för din skull allt det här utspelades i köket eller tvättstugan! [mad]


   
SvaraCitera

notfallingapart:

Om du läser texten är de nog ganska så ömsesidigt de där.

Har läst den men tycker ändå att det verkar som hon är mera efter honom än vad han är efter henne..


   
SvaraCitera

Casull:

Har läst den men tycker ändå att det verkar som hon är mera efter honom än vad han är efter henne..

Hon gjorde ju första tabben om han hämnas är de hennes fel


   
SvaraCitera

Tickstart:

Fruntimret har fått hybris [surprised] Hoppas för din skull allt det här utspelades i köket eller tvättstugan! [mad]

Word [y]

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Hur har du tänkt dig att ni ska kunna ge er in på något seriöst om du prioriterade att försöka få ihop det igen med ditt ex istället för att vara med honom?

[cool] Um trollande at its best


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Du har verkligen blivit utnyttjad

:(.. är sex verkligen värt så mkt?

Mumble:

Så går det när man släpper till för tidigt.

joo tack jag har lärt mig d..

Casull:

Låter verkligen som du bara blivit utnyttjad så fort han själv kännt att han behövt dig.

Ja exakt så känns d.. men vrf liksom? bara för sex? :S

kebu12:

Alltså, vart fan hittar man tjejer som dej?

jättekul! tror du jag har sex me alla jävla killar el?! det var en engångshändelse den gången.. och han va ju lika lätt..

notfallingapart:

Eftersom du verkar gilla att se dig utnyttjad så föreslår jag att du dissar honom. Känslor är bara reaktioner till hjärnan ingen sanning eller något sådant. Bara dissa, vet att du gjort de förut.

Jag gillar inte o se mig utnyttjad? :S wtf..
Jag kommer att dissa honom nästa gång! tro mig, det han gjorde denna sista gången var droppen och d finns inte en chans att jag skulle kunna förlåta honom.. jag har raderat honom ur mitt liv på alla sätt: raderat nr, msn, facebook! synd man inte kan radera sina minnen och känslor 🙁 men dom försvinner väl me tiden..

Casull:

Har läst den men tycker ändå att det verkar som hon är mera efter honom än vad han är efter henne..

Jo, nu var texten väldigt förkortad och han har varit grymt mkt efter mig på hans sätt att skriva och att d mest är han som kontaktat mig.. men han har inte menat det på samma sätt som jag.. jag har velat något mer, medan han bara har velat ha sex.. inser d..

cannabis:

Hon gjorde ju första tabben om han hämnas är de hennes fel

Jo jag vet.. jag dissade honom från början.. sen när jag va sur på honom gjorde jag en sak till som var oförlåteligt som kanske gör att han hämnas ännu mer! jag vet jag kan va orsaken men herregud killen e störd.. något förslag på hämnd?


   
SvaraCitera

Lily89:

jag vet jag kan va orsaken men herregud killen e störd.. något förslag på hämnd?

Och varför är han störd men inte du?


   
SvaraCitera

Lily89:

men dom försvinner väl me tiden..

jo gjorde typ samma nyss så [cute]


   
SvaraCitera

Lily89:

jättekul! tror du jag har sex me alla jävla killar el?! det var en engångshändelse den gången.. och han va ju lika lätt..

jaha, men hur hittar man då tjejer som dej när dom har sin engångsförteelse?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett ord: reserv


   
SvaraCitera

Killar kan bete sig så fruktansvärt svinigt för dom tänker med kuken och inte bryr sig om dom leker med andras känslor. Iof så va du puckad som lät dig luras så lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Killar kan bete sig så fruktansvärt svinigt för dom tänker med kuken

Tror inte vi tjejer tänker annorlunda faktiskt..


   
SvaraCitera

animal:

Tror inte vi tjejer tänker annorlunda faktiskt..

vet inte hur hjärnskadad du är, men jag har ialf vett att inte leka med nåns känslor bara för jag är kåt.


   
SvaraCitera

Mumble:

Så går det när man släpper till för tidigt.


   
SvaraCitera

Tözen:

Killar kan bete sig så fruktansvärt svinigt för dom tänker med kuken och inte bryr sig om dom leker med andras känslor.

Är ju faktiskt inte så lätt när man tänker med kuken, vissa av oss har ju väldigt små snoppar också, då kan man tänka ännu mindre[sad]


   
SvaraCitera