Aviseringar
Rensa alla

Vad fantiserar du om NU?


Ämnesstartare

Rubriken säger allt - vad fantiserar du om nu? Sexuellt alltså.

Själv drömmer jag om att få en avsugning. Inget krångligt, djupt-ner-i-halsen-tills-hon-kvävs, utan en vanlig skön underbar avsugning av en tjej som älskar det. Av en tjej som älskar att suga, och som älskar att göra det skönt.

Tänker mig att jag står i baren någonstans. Kanske på en kryssning? Knuffar mig fram till den överfulla baren och beställer snabbt in två drinkar. När jag beställt ser jag mig omkring vid baren, och brevid mig står hon. En söt tjej med lite rufsigt hår - det börjar bli sent, och håret har lockat till sig efter några timmar på dansgolvet.

Våra blickar möts och vi skrattar. Jag har druckit en del, och det har hon med. Det förstår jag direkt, för direkt när våra blickar möts känner jag av det. Vi är som gamla vänner. Fnittriga, fulla och lyckliga. Glada att vara där, tillsammans.
"Vad fan var det du beställde?" skriker hon och himlar med ögonen.
"Apple-tinis," svarar jag och buffar på henne med armbåden. "Försöker du tigga drinkar eller?"
"Apple-vadå? Och jag kan betala själv! Du trängde dig före din köttis."
"Apple-tinis," svarar jag. "Det finns inget manligare. Prova!"

Vi dricker drinkar, skrattar och kommer närmare varandra. Kysser varandra. Hon doftar gott. En blandning av parfym, schampoo, hårspray och nattliv. Jag känner hur jag börjar tända till - och det känner hon med. Vi står ju som limmade mot varandra.

"Kom," säger hon, och drar med mig. Bort från baren. Bort från dansgolvet. Till hennes hytt.

Vi snubblar in genom dörren. Jag får av hennes linne, och hon lyckas knäppa upp mina byxor. Sedan faller vi ner i sängen, jag först och hon över mig. Vi skrattar. Vi har det härligt tillsammans. Det är fortfarande som om vi kännt varandra i flera år.

Några kyssar, och sedan försvinner hon nedåt. Hon drar ned mina byxor och grabbar tag i min hårda kuk. Hon runkar mig några tag, och tittar sedan upp mot mig med ett skratt. Hon säger något, men jag vet inte vad. Jag fastnar i hennes ögon. Och hon väntar inte på något svar, utan smakar genast på min kuk. Först kysser hon ollonet. Låter läpparna glida över det. Hon tungkysser mig där, och jag älskar det. Jag måste komma ihåg det här, tänker jag, Apple-tinis gör män till vinnare.

Sen försvinner alla tankar. Hon kysser min rakade pung samtidigt som hon fortsätter att runka av mig. Jag älskar när någon smeker min pung, och hon uppfattar det direkt. Hon låter tungar glida över pungen några varv så att jag får gåshud, innan hon fortsätter upp till kuken igen.

Hon suger igen, och jag känner hur det börjar rycka i kuken. Hon har inte hållt på länge, men hon gör det så bra att det är omöjligt att hålla tillbaks länge till.
"Jag kommer komma," säger jag.
Hon bara blinkar mot mig och fortsätter suga. Ännu mer, om det är möjligt. En hand smeker mina kulor, letar sig ända ner till mitt anus innan den vänder upp igen. Gåshud och mer njutning. Och så kommer jag i hennes mun. Ett sprut. Två. Tre. Det kan vara min skönaste orgasm någonsin.

När jag är klar kryper hon upp till mig igen och kysser mig. Det finns inget kvar av min sats i hennes mun, annat än en liten salt smak. En liten bismak av njutning.

Haha shit, det blev långt. Det var inte meningen. Well. Sånt händer! Dela med er nu tjejer o killar!


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

[chocked]


   
SvaraCitera

Din mamma


   
SvaraCitera

Finns ju mycket man kan svara men eftersom du skrev så mycket och jag inte orkar läsa igenom(inte för att jag tror det är särskilt intressant) så säger jag... Ahhh jag säger Kebab


   
SvaraCitera

Paul Simon [sad]


   
SvaraCitera

Fantiserar om att ha sex. Utopisierar (när man föreställer sig en utopi!) dvs.


   
SvaraCitera

kebu


   
SvaraCitera

bröder. inte mina. hejejEEJJEJEE


   
SvaraCitera

hon kvävdes ju inte. dålig story


   
SvaraCitera
Correh

Kn ull[cool]


   
SvaraCitera

Detaljerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som du en avsugning


   
SvaraCitera

Matadore:

"Apple-vadå? Och jag kan betala själv! Du trängde dig före din köttis."
"Apple-tinis," svarar jag. "Det finns inget manligare. Prova!"

Vaa faaan, köttis? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Min fantasi är:
Straight consensual intercourse in missionary position for the soul purpose of procreation..[blush]


   
SvaraCitera

Min fantasi är:
Dold text: Lololol, snuskbulle! [blush] Det villl duuuu allllt brraaaa vveeetttaaa vvaaaaaaaa? [blush] Hehe.


   
SvaraCitera