Aviseringar
Rensa alla

vad får dej att må dåligt?


Ämnesstartare

mycket olika saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Czar:

att tänka på vad som helst som hänt tidigare i mitt liv är ett bra sätt att ge mig ångest

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Objection! [blush]

Jag sparade din bild[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är nog värre när vardagsrummet inte ser ut som jag vill att det ska se ut.

Haha, m[ste k'nnas hemskt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caArrO:

utlöser

SSSSSSSSSSSPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRMMMMMMMMMMMMMMMMMM​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.....[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag sparade din bild

jag hoppas du snuskar dej till den [blush]


   
SvaraCitera

När folk dömer mig och när mina vänner gör bort sig för mig (är ''dåliga'' vänner om man får säga så)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

jag hoppas du snuskar dej till den [blush]

Jag har ju ingen dator men det kan nog bli en regelbunden sysselsättning på jullovet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mamma är oftast orsaken då hon är en riktig energitjuv och har definitivt problem i hjärnan. Är så glad över att jag bor ensam och slipper henne dygnet runt för hon kan verkligen tömma en på all energi. [tired]


   
SvaraCitera

såna här trådar


   
SvaraCitera

när jag är ensam och tänker ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caArrO:

vad får dej att må dåligt?

att inse hur mörk framtiden kan se ut.
att inse hur folk går bakom ryggen på en.
att inse hur mycket energi man lägger ner på onödigt jobb.
att känna en stark ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

när det inte blir som jag vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Existensiell ångestbajs.
Annars blir jag nere när en katt råkar illa ut på film eller om någon jag tycker om är ledsen.


   
SvaraCitera

När jag stannar upp och låter tankarna och känslorna komma ifatt. När jag släpper masken och inser hur sjuk hela världen är, då faller jag ner i en bottenlös brunn. Jag föredrar att ha på mig masken [shake]

Annars typ sjukhusserier med operationssnitt - huu!! Ännu värre med folk som skadar sig på film...
Eller gå-mer-vikt-propaganda som riktar sig till överviktiga, men skriver "DU" alldeles pikande. En del kanske behöver gå UPP i vikt, funderat på det, reklammakare...? [confused]


   
SvaraCitera