Aviseringar
Rensa alla

Vad får dig att handla i en webbutik?


My dreams are her:

Annat (skriv gärna vad) (Du röstade på detta alternativ)

om det finns i en affär i staden så köper man ju där ifrån, men kläder och sånt som närmst finns i sthlm beställer jag för att slippa tåg i typ tre timmar.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Annat (skriv gärna vad) (Du röstade på detta alternativ)

Har kläder jag faktiskt gillar.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Annat (skriv gärna vad) (Du röstade på detta alternativ)

Priset och fraktmöjligheter. Mycket finns inte att köpa i sverige.


   
SvaraCitera

slipper gå i affär. det kommer smidigt på posten och det känns som att man köpt sig själv en födelsedagspresent och någon annan slagit in den åt mig.


   
SvaraCitera
Mario

My dreams are her:

Rekommendation (Du röstade på detta alternativ)

Jag är inte särskilt priskänslig. Det viktigaste är att det är bra service (något som faktiskt är ännu viktigare på webben!) och att de har mycket på lager (det är ofta värdelöst att lita på "inkommer om 2-3 dagar" och liknande gissningar). Det är lättare att välja varor eftersom man kan läsa sig till vad produkten har för funktioner, och även få exakta artikelnummer fr att kunna hitta mer info på andra sajter. Otroligt bra när man köper tekniska produkter. [smile]

Men jag väljer oftast butik utifrån rekommendationer, både av bekanta och på andra webbsajter. Undantaget är om det är en pryl som är svår att få tag på, då kan jag ibland tänka mig att prova en ny butik, vilket ofta (men inte alltid) varit en positiv upplevelse [smile]


   
SvaraCitera

Kombination av de där sakerna, men oftast för att det jag vill ha inte går att hitta här.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Annat (skriv gärna vad) (Du röstade på detta alternativ)

Utbud.


   
SvaraCitera

Utseendet. Går alltid på utseendet [blush]


   
SvaraCitera

Lathet, eller om jag är på jakt efter något som inte kan norpas i butik.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera