Aviseringar
Rensa alla

Vad får killar att bli tända


Ämnesstartare

hej,
Jag undrar lite om ni har några tips på vad killar tänder på? Eller hur man kan få en kille att ja tycka att det är bra? Vill ha lite tips ifall man kanske ville hetta till det eller så [wink]


   
Citera

Stora tuttar


   
SvaraCitera

Självsäkerhet. För med de kommer initiativförmåga och annat trevligt.


   
SvaraCitera

gräs


   
SvaraCitera
time
 time

Alla killar gillar samma sak, kom ihåg det! Precis som du och alla dina tjejkompisar älskar samma saker sexuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alla killar gillar samma sak, kom ihåg det! Precis som du och alla dina tjejkompisar älskar samma saker sexuellt.

okej om det är så vad är det alla gillar då?


   
SvaraCitera
time
 time

EmmsEmma:

okej om det är så vad är det alla gillar då?

Jag är inte riktigt säker, men att vara kapabel att förstå sarkasm borde ligga högt på listan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag är inte riktigt säker, men att vara kapabel att förstå sarkasm borde ligga högt på listan.

hahah förstår vad du menar nu, blev lite förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja alla är vi olika. Personligen tänder jag på glada och positiva tjejer med humor, ögon, fint leende, kroppsform som är allt utom övervikt, längd spelar ingen roll. Ett stort plus är att man har samma intressen, inte roligt att prata med en tjej som bara ägnar stor del av sitt liv åt hästar när du själv ägnar stor del åt tex träning.

Om du mer sökte en generalisering på vad killar tänder sexuellt på så kanske jag inte gav dig ett så bra svar. Det jag skulle tippa på är plagg som visar storleken på dina bröst och gärna tighta byxor.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

vad är det för fel på folk?[cry]


   
SvaraCitera

Xendu:

Det jag skulle tippa på är plagg som visar storleken på dina bröst och gärna tighta byxor.

härligt att du uppmanar ts till att klä sig som andra(du) gillar det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

härligt att du uppmanar ts till att klä sig som andra(du) gillar det

Ja men hon skrev ju faktiskt "Vill ha lite tips ifall man kanske ville hetta till det eller så"

Det tar jag som att hon frågar vad killar gillar. Om det nu var kläder vet jag inte, men attraktivt är det ju.


   
SvaraCitera

Xendu:

Det tar jag som att hon frågar vad killar gillar. Om det nu var kläder vet jag inte, men attraktivt är det ju.

enligt dig, ja. jag tycker att du ska ta på dig ett par rosa stringtrosor med bjällror vid slidöppningen, för det är jävligt sexigt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yep. Jag och ingen annan kan ju inte tala som ett kollektiv för alla män right? Det är ju då ifall alla bidrar med sina egna åsikter som man får en översikt vad alla gillar kanske?

Du gav ju också ett tips nu till TS, vem vet, hon kanske överväger det? [cheers]


   
SvaraCitera