Aviseringar
Rensa alla

Vad får killar att bli tända


Xendu:

tjej som bara ägnar stor del av sitt liv åt hästar när du själv ägnar stor del åt tex träning.

Du jag tänkta på din okunnighet och/eller trångsynthet. Ridning är träning. Skriv gymmande om det är vad du menar.

mvh rätt-ska-vara-rätt


   
SvaraCitera

Överraska partnern din med lite S&M.
Oj, vad förvånad han kommer bli!
Han tror ni kommer köra samma gamla missionär, när du helt plötsligt sliter av dig morgonrocken och är i full lädermundering med piska i hand. -SMACK- på hans booty. -SMACK- en gång till.

Jag har inte fått ligga på ett tag..


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

en gång till.

Måste bara passa på att fråga, pga detta känns som rätt tillfälle. Är det ett erigerat manligt könsorgan i modell mindre du har på din avatar? Allt blod har ju rusat dit också.


   
SvaraCitera

isola:

Är det ett erigerat manligt könsorgan i modell mindre du har på din avatar?

Behöver jag alltså zooma in bilden ännu mer?
Ååååh..

Smutskasta flowers in the attic, mummel, mummel.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Behöver jag alltså zooma in bilden ännu mer?
Ååååh..

men erkänn att min idé var bättre [blush]


   
SvaraCitera

isola:

men erkänn att min idé var bättre

Hahahahaha stick. [crazy]


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

stick. [crazy]

vafansägeru


   
SvaraCitera

gilalr bitska kommentarer


   
SvaraCitera

isola:

vafansägeru

Att din idé inte var bättre. [sad]


   
SvaraCitera

Xendu:

Yep. Jag och ingen annan kan ju inte tala som ett kollektiv för alla män right?

korrekt.

Xendu:

Det är ju då ifall alla bidrar med sina egna åsikter som man får en översikt vad alla gillar kanske?

nej.

Xendu:

Du gav ju också ett tips nu till TS, vem vet, hon kanske överväger det?

tipset var till dig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Du jag tänkta på din okunnighet och/eller trångsynthet. Ridning är träning. Skriv gymmande om det är vad du menar. mvh rätt-ska-vara-rätt

Det var varken okunnighet eller trångsynthet. Det var att jag missade att benämna träning som var t ex styrketräning som är rätt vanligt bland killar. Då ridning också är en form av träning har det inte mycket gemensamt med det andra.

Det här tog jag mest som ett exempel ut ur luften för att visa att det kan vara lättare att tända på någon som har gemensamma intressen.

Förlåt om jag var otydlig, och jag menade inte att vara trångsynt bara genom att ta ett exempel här. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

korrekt.nej.tipset var till dig

Oj, hur kunde jag missa det. Kan det vara för att jag inte har en slidöppning att hänga ett par bjällror vid kanske? [chocked]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag är inte riktigt säker, men att vara kapabel att förstå sarkasm borde ligga högt på listan.

[love]


   
SvaraCitera

Jag tänder på times torra humor.


   
SvaraCitera
time
 time

dazed:

Jag tänder på times torra humor.

Och time tänder på uppskattning.

[blush]


   
SvaraCitera