Aviseringar
Rensa alla

Vad får man inte missa i LUND?


Ämnesstartare

Till helgen åker jag och två tjejer till Lund för att göra vårat projekt arbete. vi ska vara där fredag - söndag och göra en guidebok för ungdomar med en så låg budget som möjligt där vi ska testa på så mycket som möjligt resturanger, klubbar, gallerior, museum, sevärdheter osv ja allt så ge tips var får man inte missa när man är i Lund !?[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

öööhhhm. klubbar kan ni nog glömma i alla fall. om man ska gå ut i lund måste man vara student. Gallerior finns där heller inga. Lunds domkyrka är väl ett måste att besöka, annars vet jag inte. Att gå runt med en kamera är mitt bästa tips skulle jag tro.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mejeriet finns ju iofs. men det är inte säkert att där är några konserter då


   
SvaraCitera

shoppa?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

gå på mcdonalds


   
SvaraCitera

BTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

mejeriet finns ju iofs. men det är inte säkert att där är några konserter då

gick in på deras hemsida står att det är nattklubb på fredagen, vet du om det är bra där?Brukar det vara mkt folk och så?


   
SvaraCitera

Finns inte så mycket mer att se än domkyrkan, kanske allhelgona också, men den är inte lika attraktiv för turister och ligger mer utanför stan. Klubbarna kommer du inte in på om du inte är student. Enda undantaget skulle väl vara Mejeriet då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsanna:

gick in på deras hemsida står att det är nattklubb på fredagen, vet du om det är bra där?Brukar det vara mkt folk och så?

ingen aning! har aldrig varit där när det varit nattklubb. tycker ni ska testa det iaf, det är ju billigt..


   
SvaraCitera

hejsanna:

gick in på deras hemsida står att det är nattklubb på fredagen, vet du om det är bra där?Brukar det vara mkt folk och så?

beror på vilka som har klubb då. stod det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kollat runt lite verkar ju vara hög åldersgräns på alla uteställen, någon som vet om det är några klubbar som går att komma in på då man endast är 18 eller som har högre åldersgräns men brukar släppa in yngre ändå?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

internet:

beror på vilka som har klubb då. stod det?

Club Cubasalsa-Dj-Alain-Kuba


   
SvaraCitera

lund suger, ärligt talat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsanna:

Har kollat runt lite verkar ju vara hög åldersgräns på alla uteställen, någon som vet om det är några klubbar som går att komma in på då man endast är 18 eller som har högre åldersgräns men brukar släppa in yngre ändå?

what i said, man måste vara student. Du kommer inte in nånstans utan studentlegg.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mörv:

lund suger, ärligt talat.

lund fullständigt äger om man är student, annars, det suger.


   
SvaraCitera

Human:

lund fullständigt äger om man är student, annars, det suger.

jag är inte student och alla i min ålder är jobbiga hipsters. vill verkligen inte vara här längre. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörv:

jag är inte student och alla i min ålder är jobbiga hipsters. vill verkligen inte vara här längre.

EHHHH bor du i lund?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som vi borde valt nån annan stad än lund!


   
SvaraCitera

hejsanna:

Verkar som vi borde valt nån annan stad än lund!

haha, ja.

åk till malmö det är bättre om man är ickestuderande, plus mkt nära.

Human:

EHHHH bor du i lund?!

ja det gör han. [crazy]


   
SvaraCitera