Aviseringar
Rensa alla

vad fick ni senast skickat till er på PM?


Captain Jack Sparrow:

Full story pls?

  • Hi!

    I am Miss Amir how are you! hope you are fine and in perfect condition of health. I went through your profile and i read it and took interest in it, if you don't mind i will like you to write me on this ID: ( amiirga4love12@gmail.com ) hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.

    Lots of love,

    Amir!

    amiirga4love12@gmail.com

  • JAG 
     What?

  • Please i will like you to write on my id (amiirga4love12@gmail.com ) so that i will send you my photo an tell you more about me ok hope to hear fromyou soon.

  • JAG
    No, I don't want any photos.

   
SvaraCitera

"jag tror kriminellt.com skjutit sig själv i foten nu när dom ljög om Hjalmar H som är artist Agent unprejudiced"


   
SvaraCitera

"detvar utifrån en observation på umträff! har ofta talat med umare jag känner om umträffar eftersom jag länge velat gå på en, och faktiskt, när jag tänker efter, har minst tre umare sagt att du brukar vara mycket mer stillsam på sådana än du är på nätet. men det kan ju vara folk du inte känner närmare"


   
SvaraCitera

"Inte mycket, sj?"


   
SvaraCitera

"Jag minns från fotona att du är skitsöt. Kan inte du berätta lite om ditt sexliv i trådarna för ändamålet? Nyfiken!"

typ wtf vem är du ens creep


   
SvaraCitera
Exner

Tigerdrottningen:
"Jag minns från fotona att du är skitsöt. Kan inte du berätta lite om ditt sexliv i trådarna för ändamålet? Nyfiken!"

typ wtf vem är du ens creep

Dafuq? Vem var detta?


   
SvaraCitera
Exner

Ont: "Detsamma!"


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

"Har du snap?"


   
SvaraCitera

kärleksförklaring 
det enda pmet ja fått sen ja kom tebax

vi ska gifta oss i framtiden har vi bestämt 😀
asgulligt!!!!!


   
SvaraCitera

"Gillar din kommentar på: 'Har du något otalt med personen ovan.' X)"


   
SvaraCitera

Exner:

Dafuq? Vem var detta?

Jag vet ju inte Ledsen


   
SvaraCitera

en varning av lounge Rodnar


   
SvaraCitera

det är rätt sjukt ändå... Hur dåligt UM blivit. Förut kunde man vara sig själv och jag fick inte EN ENDA varning på fleera år, sedan jag reggade. Nu kan man inte dra ett skämt utan att modsen börjar gråta


   
SvaraCitera

"Du ser bra ut"


   
SvaraCitera
Exner

Tigerdrottningen:

Jag vet ju inte Ledsen

Men vad hette användaren?


   
SvaraCitera