Aviseringar
Rensa alla

Vad finns det att göra förutom att supa ute?


Ämnesstartare

kachin:

vi kan rita tillsammans? [blush]

Jaa, jag har nåra idéer att rita ner. Men du får stå emot dina impulser att göra en femåringsteckning av min mage direkt, om du får några alltså. Kollar på din avatar och tänker mig att det där skulle va den perfekta ritningsytan, men lycka till att hitta nåt sånt.

Jag är lätt på alltså, fan vad coolt det skulle vara att ta fram kritorna och rita sönder med nån man halvanonymt snackat med på nätet [blush][party]


   
SvaraCitera
kachin

salem1:

Men du får stå emot dina impulser att göra en femåringsteckning av min mage direkt, om du får några alltså.

varför itne? [sad]

salem1:

Jag är lätt på alltså, fan vad coolt det skulle vara att ta fram kritorna och rita sönder med nån man halvanonymt snackat med på nätet [blush][party]

haha ah borde lätt anordna en mini-um-träff o göra det [cute][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

varför itne? [sad]

För att.. ja, nu när du säger det, varför inte göra samtidigt? vi kan sitta och halv-meditera samtidigt som vi ritar på varandras magar, awesome!

kachin:

haha ah borde lätt anordna en mini-um-träff o göra det [cute][cheers]

Ja fan haha [cool] Slem är på 100%


   
SvaraCitera
kachin

salem1:

vi kan sitta och halv-meditera samtidigt som vi ritar på varandras magar, awesome!

f1 coolt [cool]

salem1:

Ja fan haha [cool] Slem är på 100%

+ kachins 100% [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

+ kachins 100% [party]

Hmm hur skulle det gå till da, övriga diskussioner -> mini-UM-träff nästa helg -> kör hårt? bara vi två [blush]? vi två + dom man tar med sig? val, val. Jag röstar på allt och är beredd att singla slant om du också gör det. Men det måste bli av iallafall, allvarligt alltså, att sitta och rita på varandras magar... hur många får nånsin uppleva det?


   
SvaraCitera
kachin

salem1:

hur många får nånsin uppleva det?

vene, kanske 2 på 1093481098 människor [crazy]
tycker singa slant verkar som en bra idé för jag är dålig på o fatta beslut [blush] men jag vill rita på asfalten också glöm inte det [no-no]


   
SvaraCitera

OCH VAD I HELVETE ÄR FELET MED ATT SUPA?! VA?!?! [mad]


   
SvaraCitera

1.

Alfen:

promenera

2.

kachin:

plocka svamp

3.

Rodja:

knarka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

vene, kanske 2 på 1093481098 människor [crazy]
tycker singa slant verkar som en bra idé för jag är dålig på o fatta beslut [blush] men jag vill rita på asfalten också glöm inte det [no-no]

Det var inte många det [rolleyes]... vilken tur man har.
Vill och vill?! här ska inte viljas nåt förrens vi är framme vid melonia [no-no]. Jadu, Från mitt perspektiv ser det ut ungefär såhär:

#1 Mini-UM-träff: kommer nog antingen inte bli av/misslyckas pga. stelhet.
#2 Vi två: du kommer plötsligt inte orka/är upptagen med att polera naglarna/gömmer dig i en påse och vägrar komma ut.
#3 Dom man tar med sig: lamt, lamt! det är vad jag tycker om det, men det är ett alternativ.

Själv tycker jag att vi kör på #2 för det kommer bli svårt att organisera en massiv krit-kult som duger [crazy]


   
SvaraCitera
kachin

salem1:

/gömmer dig i en påse och vägrar komma ut.

förmodligen ja [blush]

salem1:

Själv tycker jag att vi kör på #2 för det kommer bli svårt att organisera en massiv krit-kult som duger [crazy]

tack för en fin sammanställning salem1[love] tycker du verkar vara en smart o klok pöjk [y]

så ah vi kör på tvåan [wink][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

tack för en fin sammanställning salem1[love] tycker du verkar vara en smart o klok pöjk [y]

så ah vi kör på tvåan [wink][cool]

Coolt [cool]... då kan du ju kontaka mig nästa helg isåfall [cheers]. Gissar på att du bor i Stockholm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kPTRRRR:

häng med mig [y]

Vad brukar du göra då?

DeathOrGlory:

OCH VAD I HELVETE ÄR FELET MED ATT SUPA?! VA?!?! [mad]

Inget egentligt fel. Det är bara så att supa i sig ensamt är ganska trist. Ändå envisas folk med att supa är det enda roliga man kan göra. Supa i kombination med att göra något roligt är fint.

emery:

Eller hur.

men teater är kul, eller bio. kostar 100 spänn typ.

Visst, fungerar. Inte något man gör ofta dock.

Slashy:

plocka upp ett intrsument

Håller på att försöka lära mig ett från time to time. Men jag lessnar ganska fort att sitta i ett tomt rum ensam och försöka lära sig spela.


   
SvaraCitera
kachin

salem1:

Gissar på att du bor i Stockholm?

vrf gissar du det?!? [no-no] Göteborg! [love]


   
SvaraCitera

sylar:

Vad brukar du göra då?

vara ute och supa [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Håller på att försöka lära mig ett från time to time. Men jag lessnar ganska fort att sitta i ett tomt rum ensam och försöka lära sig spela.

[sad]


   
SvaraCitera