Aviseringar
Rensa alla

Vad för godis ger ni bus-och-godisare?


Ämnesstartare

Själv har jag laxerande choklad, de små frossande djävulsynglen ska allt lära sig att man inte går runt hur som helst och stör folk [no-no]


   
Citera
Ämnesstartare

Elakt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk håller inte på med sådana tramserier här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scenario hemma hos mig:

*pling-plong*
*öppnar dörren*
Ungjävlar: BUS ELLER GODIS!
Jag: Öh ja, vänta lite bara.
*stänger dörren*
....

Det är förvånansvärt att vissa kan stå i 10 minuter utan att förstå att jag inte kommer med godis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teknival:

Det är förvånansvärt att vissa kan stå i 10 minuter utan att förstå att jag inte kommer med godis.

[bigsmile] vah? i 10 minuter.. fan vad åpen barn är idag [zzz]


   
SvaraCitera

Teknival:

Det är förvånansvärt att vissa kan stå i 10 minuter utan att förstå att jag inte kommer med godis.

Fan vad elakt av dig.. gör du verkligen så mot småbarn`?
Hade nån gjort så mot min lillebror hade jag fan eldat upp den jävelns lägenhet.
Även om du kanske inte gör så, så tycker jag inte att det är något att skoja om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

vah? i 10 minuter..

Ja [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Fan vad elakt av dig.. gör du verkligen så mot småbarn`?

Just så gör jag.


   
SvaraCitera

määki:

fan vad åpen barn är idag [zzz]

Käften.. hemska människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Syfilis


   
SvaraCitera

Teknival:

Just så gör jag.

Ska spöa dig en vacker dag.
Fyfan för dig, har du inte vart barn själv eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Fyfan för dig, har du inte vart barn själv eller ?

Jo. Men de ger ju mig ett val mellan bus eller godis och om de inte vill busa så får de väl fan skylla sig själva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Ska spöa dig en vacker dag.

Jag med jävla fitta lovar kommer skalla dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag var så rädd igår när det ringde på dörren och jag tittade ut genom kikhålet, förväntade mig att se ett väntat besök men de såg väldigt korta ut... och så var deras ansikten helt förvridna! Och konstiga kläder också... och jag började springa runt och visste inte vad jag skulle göra. Sen kom jag på att det var halloween och att paret utanför min dörr var två små barn med masker. Då blev jag ännu mer rädd, för det kanske var någon rånarliga som klär ut sig till barn på halloween för att tränga sig in genom ens dörr och stjäla allt man äger. Sen blev jag rädd att det bara var barn men jag skulle få bajs genom brevinkastet för att jag inte vågade öppna dörren.

Innan jag hann bestämma mig för om jag skulle öppna eller inte var de borta igen.

ja.
Det var intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Folk håller inte på med sådana tramserier här.

Naivt uttalande älskling.


   
SvaraCitera