Aviseringar
Rensa alla

Vad för kul kan man göra utan att anstränga kroppen?


Ämnesstartare

sylar:

Det är väl bara att bjuda hem kompisarna till dig, så du slipper ta moppen.

aa, men bor på landet och det är så jävla tråkigt här, finns absolut inget att göra här.


   
SvaraCitera

affe96:

aa, men bor på landet och det är så jävla tråkigt här, finns absolut inget att göra här.

fezt [cheers]


   
SvaraCitera
pimpim

affe96:

Fyrhjuling var bara ute och körde lite på underås och kom i ett skit skönt spår i ca 60 km/h och så har ngn byggt ett dike över spåret så jag flyger över landar på huvudet och får en spricka i nacken, 1 cm större hade jag blivit förlamad lr dött

Låter skönt...[sad]


   
SvaraCitera

affe96:

aa, men bor på landet och det är så jävla tråkigt här, finns absolut inget att göra här.

Finns ju inget att göra i stan heller i detta land. Allting stänger klockan 22 och de enda nöjena man kan syssla med är typ biljard och krogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyup inget[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Finns ju inget att göra i stan heller i detta land. Allting stänger klockan 22 och de enda nöjena man kan syssla med är typ biljard och krogen.

Jorå, finns mkt kul att göra där fester, kan gå runt och dricka med polare mm 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

femkortspoker[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var nära att skriva femhandspoker btw x6


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem citera mej


   
SvaraCitera

affe96:

Jorå, finns mkt kul att göra där fester, kan gå runt och dricka med polare mm 🙂

Kan ju dricka med polare hemma. Säg att du ska ha en fest hos dig så kanske det kommer fler också. Finns det något softare än att ha en fest ute i skogen där man har total frihet? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Kan ju dricka med polare hemma. Säg att du ska ha en fest hos dig så kanske det kommer fler också. Finns det något softare än att ha en fest ute i skogen där man har total frihet? [rolleyes]

Men de blir lite halv svårt de går inga jävla bussar ut hit isf får de gå 7 km och tror inte att ngn orkar de, annars förstår jag, de skulle va skit kul.


   
SvaraCitera