Aviseringar
Rensa alla

Vad för plagg är snygga?


Ämnesstartare

Jag tackar för tipsen jag fått. Som någon sa så är det kanske chinos och skjortor det man ska köra på. Blir väl att handla imorgon då. Tips på några bra butiker då?

Drog nyss hem denna:

http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/filippa-k-paul-stretch-shirt-white.html

Älskar Filippa K, riktigt snygga kläder enligt mitt tycke.


   
SvaraCitera

Fast... från bilden jag såg på dig så kan jag förstå att du och mode-stil ej går hand i hand [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte alltid helt enkelt hitta snygga kläder kan jag hålla med om men det går att hitta om man letar lite! Kläder jag hittat via kläder online tycker jag alla vart snygga. 🙂


   
SvaraCitera

MissingNo:

Andreas Wijk.

vem fan e den fjanten[tard]?

kerpentin:

jag har precis kunnat få ut mina Google AdSense pengar efter ett hejvilt prat med Google om hur jag skulle skatta för de

dom försökte samma med mej igår... fy fan va dom e dryga! men jag har oxå flera månadslöner på mitt konto[cool]


   
SvaraCitera

YaBasta:

vem fan e den fjanten[tard]?

MissingNo:

sveriges bäst klädda man.


   
SvaraCitera

Tydligen


   
SvaraCitera

MissingNo:

Tydligen

hmm...tyckte han såg ut som en blandning mellan den där biber å han den dära svenska bögen som sjunger(kommer ej ihåg han namn)[confused]


   
SvaraCitera

Om du köper en kostym som femtonåring i tron om att du inte kommer växa mer så tycker jag synd om dig.


   
SvaraCitera

YaBasta:

hmm...tyckte han såg ut som en blandning mellan den där biber å han den dära svenska bögen som sjunger(kommer ej ihåg han namn)

eric saade?


   
SvaraCitera

dekadent:

eric saade?

hmm...venne hane blond om ja inte minns fel! men han saade är allt en jävla bög fjant han me!


   
SvaraCitera

YaBasta:

hmm...venne hane blond om ja inte minns fel!

Image


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

det dära vet ja inte ens vem fan de är[surprised]


   
SvaraCitera

YaBasta:

det dära vet ja inte ens vem fan de är[surprised]

danny
trodde det var denna snubben du menade.. flickidol, fjollig osv[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

danny

aha, en av idol snubbarna va?

Hjärtlös:

trodde det var denna snubben du menade

nää den jag menar är äldre men strunt samma han hade ba samma frilla som den dära "bäst klädda"fjollan va ja minns ialf


   
SvaraCitera

YaBasta:

aha, en av idol snubbarna va?

jag vet inte men tror det. vet bara att min kusin gillar honom och eric saade

YaBasta:

nää den jag menar är äldre men strunt samma han hade ba samma frilla som den dära "bäst klädda"fjollan va ja minns ialf

inte fint[n]


   
SvaraCitera