Aviseringar
Rensa alla

Vad föredrar du?


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 16 år. Jag har alltid tyckt att jag är väldigt fet. Men under senare tid har jag accepterat mig själv.
Men varje gång det kommer till att ha sex med en kille blir jag väldigt rädd. Jag är väldigt rädd för att visa mina lår, min mage och mitt underliv.

Bara för att!!
Vad tycker ni?
Ska man vara hur smal som helst, skinn och ben?
Eller ska man ha lite "hull"?

Vet också att det finns dom som varken kan gå upp eller ner i vikt. Men ville fråga detta för.. jag helt enkelt ville veta vad ni tyckte 😉


   
Citera

Om din kille inte gick igång på dig hade han inte velat ligga med dig såatte...

Och vad vi tycker är snyggt är helt oväsentligt, det är inte vi som ligger med dig och eftersom det tydligen funkar för din kille så finns det heller ingen anledning att se ner på sig själv.


   
SvaraCitera

Så länge personen är bra på att knulla och kan hänge sig åt det helhjärtat utan att falla för töntiga nojor som förstör stämningen så blir det askalas [crazy]


   
SvaraCitera

Hellre mullig än skitsmal tycker jag


   
SvaraCitera

Så länge som hon har stora pattar är allt ok


   
SvaraCitera

håller med dan the_iron_man


   
SvaraCitera

Fredricus:

Eller ska man ha lite "hull"?

Ska och ska, du är den du är, jag är den jag är. Killar som bara är med dig för att du har hull eller inte är inget att ha.
Var dig själv och sluta oroa dig!


   
SvaraCitera

Fredricus:

Men varje gång det kommer till att ha sex med en kille blir jag väldigt rädd. Jag är väldigt rädd för att visa mina lår, min mage och mitt underliv.

Ur ett biologiskt perspektiv är det manliga könet programmerat att attraheras av fertila kvinnor - dvs kvinnor med tillräckligt med underhudsfett och höfter som klarar av en vaginal födsel.

Fredricus:

Ska man vara hur smal som helst, skinn och ben?
Eller ska man ha lite "hull"?

Min erfarenhet är att man ska ha kurvor. Tänk på att det är kurvorna som skiljer våra kroppar från pojkkroppar och därmed gör dem lite spännande.


   
SvaraCitera

personlighet > kropp


   
SvaraCitera

För de enda alternativen är ju verkligen "skinn och ben" eller "lite hull".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var inte allvarligt här 🙂
Så hetsa inte upp er så mycket 😉


   
SvaraCitera

ditt underliv kommer se i princip likadant ut så länge du inte blir gravt underviktig, så jag tror inte du behöver oroa dig för att visa det av den anledningen.

de flesta killar jag hört yttra sig i frågan har sagt att de inte tycker det är snyggt med skinn och ben, utan att de hellre föredrar någon lite större framför någon som ser ätstörd ut.


   
SvaraCitera

Fredricus:

Jag var inte allvarligt här 🙂
Så hetsa inte upp er så mycket 😉

Vad menar du nu?[tard]


   
SvaraCitera