Aviseringar
Rensa alla

vad föredrar ni ?'=), Oskuld eller inte oskuld ? :P,


Ämnesstartare

tjenna jag undrar vad ni föredrar mest:P,dom som är oskuld eller dom som inte är de ?=), skriv vad ni tycker :P,


   
Citera

Du har aldrig lärt dig skriva normalt?

OnT, ingen aning, spelar väl ingen roll i guess?


   
SvaraCitera

care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Du har aldrig lärt dig skriva normalt?

haha de där va taskigt 😛 ,men varför troru att jag inte har de?:P,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

care

okej :P,


   
SvaraCitera

japansgrill:

haha de där va taskigt 😛 ,men varför troru att jag inte har de?:P,

Jag frågade bara. Man behöver ju inte skriva såhär:

jag fråhade bara?:P man behöver ju inte skriva såhär :P:p?, eller måste man det?=)


   
SvaraCitera

Skulda såklart hahahahhaa!

Annars blir det så mycket fel. "NEJ SLUTA" när man är på toppen. Nej fyfan, frågar alltid om skulden innan jag har sex. Även om jag inte har det så mkt. Eller, har inte haft det sen när jag var 16-.-' sen fick jag nog...:(


   
SvaraCitera

Underlig:

jag fråhade bara?:P man behöver ju inte skriva såhär :P:p?, eller måste man det?=)

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gekko:

Annars blir det så mycket fel. "NEJ SLUTA" när man är på toppen. Nej fyfan, frågar alltid om skulden innan jag har sex. Även om jag inte har det så mkt. Eller, har inte haft det sen när jag var 16-.-' sen fick jag nog...:(

hahaha okej :P,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

jag fråhade bara?:P man behöver ju inte skriva såhär :P:p?, eller måste man det?=)

haha näää de är ju sant,:P, men jag vet inte de är bara en vana jag kör med :P, mkt trevligare med :P, eller ?:P, kanske jag borde sluta göra smileys ?


   
SvaraCitera

japansgrill:

haha näää de är ju sant,:P, men jag vet inte de är bara en vana jag kör med :P, mkt trevligare med :P, eller ?:P, kanske jag borde sluta göra smileys ?

Personligen så tycker jag att :p är en väldigt ful gubbe som reflekterar ointresse eller liknande. Dessutom så blir texten du skriver jobbig att läsa och nånting som får mig tro att du är f97-96.


   
SvaraCitera

Jag gillar inte när personer säger åt en att träna på svenska sluta använda smileys osv.

Du, min vän, borde ladda ner msn och snacka med tjejer. Då blir det mindre irriterande att läsa alla 😛 ;p stavfel och inga ,. ! ? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Personligen så tycker jag att :p är en väldigt ful gubbe som reflekterar ointresse eller liknande. Dessutom så blir texten du skriver jobbig att läsa och nånting som får mig tro att du är f97-96.

okej okej så du tycker att jag borde sluta skriva med smileys? men när jag snackar med folk då tror dom att jag är sur när jag inte skriver med smileys [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gekko:

ag gillar inte när personer säger åt en att träna på svenska sluta använda smileys osv.

Du, min vän, borde ladda ner msn och snacka med tjejer. Då blir det mindre irriterande att läsa alla 😛 ;p stavfel och inga ,. ! ? XD

haha jag skriver dock ganska mkt på msn , fan jag försöker skriva utan smileys nu men jag vill så gärna göra en ":P" , på slutet


   
SvaraCitera

japansgrill:

okej okej så du tycker att jag borde sluta skriva med smileys? men när jag snackar med folk då tror dom att jag är sur när jag inte skriver med smileys

Så var jag också för nåt år sen.


   
SvaraCitera