Aviseringar
Rensa alla

Vad försigår här?


Ämnesstartare

Okej det är såhär.. Känt lite vibbar från en tjej.. Varit på en del fester med henne. Rätt bra med kroppskontakt och det där, mysigt värre. Hon frågade ifall vi skulle träffas och gå på stan lite en gång, jag var på. Vi hade jättekul. Hon vill att jag ringer ibland, ibland ringer hon. Allt är frid och fröjd, jag får hjärtan och sådant på msn, och hon verkar allmänt mycket mer intresserad av mig än tidigare..

Men sista dagarna har det knappt varit nån kontakt alls. Drog iväg ett par sms och hörde vad hon höll på med, och frågade om vi eventuellt kunde hitta på nåt, men hon skulle tydligen bort och det verkade som att hon allmänt inte ville prata med mig. Vill inte verka för klängig så att hon lessnar pga det. Jag har en förmåga att känna mig väldigt påträngande när kemin inte alltid funkar. Hur som helst.

Mina frågor lyder som följer;

Är hon intresserad av mig?

Är jag för påträngande?

Borde jag ringa henne oftare och bekräfta att jag är intresserad, eller är jag för klängig då? Samt om hon säger att hon är på ifall vi ska hitta på nåt, men får förhinder och inte kan komma. Menar hon det, eller försöker hon bara skydda mina känslor?

Ifall tillfälle ges, skall komplimanger ges? Är det okej att uttrycka mig på sådant sätt att det verkar som att jag är intresserad, eller kommer hon att freaka?


   
Citera

Blir nog bäst om du frågar henne personligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Blir nog bäst om du frågar henne personligen...

Du tror inte att hon freakar? Har hänt mig förut nämligen


   
SvaraCitera

Xeraht:

Du tror inte att hon freakar? Har hänt mig förut nämligen

Inte vet jag, fråga om hon gillar dig på samma sätt som du gillar henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Inte vet jag, fråga om hon gillar dig på samma sätt som du gillar henne?

Jao ; 7 Rädd att hon ska freaka bara. Samtidigt vill jag inte mista den eventuella chansen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avvakta tills efter resan och se om hon beter sig likadant då eller om samma kemi är tillbaka, är den inte det så är det bara att du frågar varför hon betett sig annorlunda på sistone eller nått.
Bäst att du frågar henne, lyder du bara råden här är det risk att det blir helt fel eftersom det är svårt för oss att bedöma läget. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köttsoppa,

Ja det låter som en bra idé. Lyckades just få kontakt med henne igen (yaay!) och hon verkar vara på samma spår som innan. Lite inresponsiv kanske.. Iofs så är klockan halv 1 och det är skola imorn xD

Får väl så lov att fråga henne vad som försiggår ifall inget progress sker.

Som du sa kan jag förstå ifall det är lite svårt att veta genom ett forum, men jag vill bara höra vad alla tror om det.
Alla svar uppskattas 🙂


   
SvaraCitera

hon är tjej, vad hade du väntat dej[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

hon är tjej, vad hade du väntat dej[confused]

Uppenbarligen mer än dig. Varför tror du att jag skapade denna tråd?


   
SvaraCitera

Xeraht:

Uppenbarligen mer än dig. Varför tror du att jag skapade denna tråd?

Du har mycket att lära om tjejer, grabben[wink]


   
SvaraCitera

Xeraht:

Du tror inte att hon freakar? Har hänt mig förut nämligen

Det är killar som freakar när man frågar, daaaaaaaah


   
SvaraCitera

Xeraht:

Mina frågor lyder som följer;

Är hon intresserad av mig?

Är jag för påträngande?

So what om hon inte vill skriva? det kan ju vara något tillfälligt. Hon kanske bara inte var på humör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är absolut intresserad av dig=) Kör på mannen=)


   
SvaraCitera

macce95:

Hon är absolut intresserad av dig=) Kör på mannen=)

[confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera