Forumet - Vad ge en 17 år gammal tjej i present??

Vad ge en 17 år gammal tjej i present??

13960 0 34
Tjena på er! Nykomling här på forumet och detta blir mitt första inlägg på ungdomar.se, yay me! [crazy] Men till "problemet"....saken är den att min flickvän fyller år om en månad, och jag har INTE EN JÄVLA ANING vad jag ska ge henne i present [n] Vet att det trots allt är en hel månad till dess och kanske "gott om tid" men jag vill inte behöva vara ute i sista minuten helst. Hon fyller som rubriken säger 17, och det är sannerligen inte lätt för mig att fixa present! Hon dricker inte, röker inte, snusar inte, och är starkt emot i stort sett allt som innehåller socker.

Vi har varit tillsammans i drygt två månader om det har något betydelse i sammanhanget. Nu vänder jag mig till er kära ungdomar! Jag hoppas ni är mer kreativa än jag!

Ordet lämnas över till er vänner [party]

Spana också in:

Eftersom jag tillhör den yngre generationen har jag aldrig lärt mig sticka [cute] Nog för att det är tanken som räknas, men att ge henne en spaghettihög av ylle och påstå att det ska vara en halsduk känns lite...mindre kul [cool]

Skulle faktiskt kunna (med min fantastiska sångröst) sjunga den där låten [wink] Det i kombination med ett halsband med hjärta får det nog bli, tack för att ni tog er tid allihopa [smile]