Aviseringar
Rensa alla

Vad gillar killar?


Ämnesstartare

Hej, jag är 14 och undrar vad killar gillar och vad de faller för. Vad faller ni för och vad gillar ni för tjejer och så? Eller är jag för ung för att fundera över sånt här? Vill gärna hitta någon bra kille, ingen fuckboy. 


   
Citera
sluk
 sluk

Hörru, ifall du är ute efter att locka till dig killar genom att ändra på dig så gör du, enligt mig,  fel. Du ska vara dig själv och låta det ta sin tid. Till slut så hittar du förhoppningsvis den rätta. 


   
SvaraCitera

Faller för övermumsiga Budapestbakelser. Men nej, du är nog inte för ung för att fundera över sådant, det känner du själv om du tycker det eller ej. Det är mycket olika vad någon uppskattar hos andra, det enklaste är om alla är sig själva och blir gillad för den man faktiskt är tror jag.

Vore svårt för mig att beskriva hur jag tycker att en tjej skall vara för att jag vore att gilla henne, det är mer en känsla som är svårbeskrivlig om inte omöjlig för mig att skriva om i ord.


   
SvaraCitera

Var bara dig själv så kommer du ju att hitta någon som gillar dig för den du är. Var trevlig och öppen och framförallt: gör inget du själv inte vill pga ingen kille som är värd någonting vill att du ska pina dig igenom någonting för hans skull.


   
SvaraCitera
Hando

vonKissekatt:
Var bara dig själv så kommer du ju att hitta någon som gillar dig för den du är. Var trevlig och öppen och framförallt: gör inget du själv inte vill pga ingen kille som är värd någonting vill att du ska pina dig igenom någonting för hans skull.

This. +5.


   
SvaraCitera

1. De är sig själva
2. De har en härlig personlighet
3. De är roliga
4. De är sociala


   
SvaraCitera

Kalla inte killar för fuckboys om du inte vill bli kallad slampa.

Killar gillar olika, jag vet inte.


   
SvaraCitera

Alla har olika smak gällande utseende men man ska helt enkelt klicka med personen. Det är såååå individuellt. Om en kille skulle få bygga sin drömtjej så hade ingen platsat där. Fråga inte om vad andra letar för då kommer du bara må dåligt och se ner på dig själv. 


   
SvaraCitera

Unik personlighet


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Var bara dig själv så kommer du ju att hitta någon som gillar dig för den du är. Var trevlig och öppen och framförallt: gör inget du själv inte vill pga ingen kille som är värd någonting vill att du ska pina dig igenom någonting för hans skull.

"Var dig själv men här är en massa saker jag vill att du ska va"


   
SvaraCitera
zercko

sluk:
Hörru, ifall du är ute efter att locka till dig killar genom att ändra på dig så gör du, enligt mig,  fel. Du ska vara dig själv och låta det ta sin tid. Till slut så hittar du förhoppningsvis den rätta. 


   
SvaraCitera

Var snygg och inte för dryg.


   
SvaraCitera

Tjejer med självförtroende, utseende, humor, vågar prata med en, spelar inte svår/söker inte uppmärksamhet


   
SvaraCitera

sluk:
Hörru, ifall du är ute efter att locka till dig killar genom att ändra på dig så gör du, enligt mig,  fel. Du ska vara dig själv och låta det ta sin tid. Till slut så hittar du förhoppningsvis den rätta. 

Helt rätt


   
SvaraCitera

Fitta o bira 


   
SvaraCitera