Aviseringar
Rensa alla

vad gillar ni för hobbier berätta gärna


ToxicWithaHintOfSteam:
Jag brukar skriva av mig i form av korta noveller. Det är jättekul, skapa en egen värld, välj personerna som vistas där. FATTAR DU HUR KUL DET ÄR?

Håller helt med, vill också göra så (brukar mest tänka på det). Jag vill hjärna skriva en bok eller nått men gärna noveller med 🙂

Gondoix:

verkar roligt är det inte lite grann som typ rollspel/ lajv . författare  artist u namne it 🙂

Det är kul man får alltid välja vad man vill i den ordning man vill, spelar Obilivion men ändå fattar det den värld man själv vill ha men mest av allt den värld man också vill va i :/

Tycker inget passar men det vore kul att skapa en drömvärld eller kanske en riktig, fast den finns tyvärr inte men en kul grej o göra 🙂 kan kan ju bli känd om man lyckas göra nått spel o skriva en bok.

Känns bra att andra har samma tankar som jag xD


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Jag vill hjärna skriva en bok eller nått men gärna noveller med 🙂

Det är också en fin sak med noveller, de kan byggas utifrån och vara relevant till boken man vill skriva, typ "Backstory" om du förstår vad jag menar 🙂


   
SvaraCitera

Brukar själv skriva noveller, eller bara skriva av mig där knappast ingen har med det andra att göra. Har också börjat lära mig olika dikter och citera poesi. "I heard a fly buzz when I died" av Emily Dickinson är på tur.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Det är också en fin sak med noveller, de kan byggas utifrån och vara relevant till boken man vill skriva, typ "Backstory" om du förstår vad jag menar 🙂

Jaa, först ba öööh men ja jag förstår precis, fyfan vad kul 😀 det vill jag göra mmm skapa... Det kan bli riktigt bra det här, vi kan skapa en oändlig värld kanske 🙂 garsh gud vad jag känner mig glad!


   
SvaraCitera

Incendium:
Brukar själv skriva noveller, eller bara skriva av mig där knappast ingen har med det andra att göra. Har också börjat lära mig olika dikter och citera poesi. "I heard a fly buzz when I died" av Emily Dickinson är på tur.

Hmm vad trevligt 🙂


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: garsh gud vad jag känner mig glad!

Det är ju det man har hobbies till Glad


   
SvaraCitera

gillar rida sjunga och gå långa promenader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
gillar rida sjunga och gå långa promenader

kan erkänna brukar ta min och mors welshcob och rida ut 🙂  en väldig bra hobby 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Håller helt med, vill också göra så (brukar mest tänka på det). Jag vill hjärna skriva en bok eller nått men gärna noveller med 🙂

Det är kul man får alltid välja vad man vill i den ordning man vill, spelar Obilivion men ändå fattar det den värld man själv vill ha men mest av allt den värld man också vill va i :/

Tycker inget passar men det vore kul att skapa en drömvärld eller kanske en riktig, fast den finns tyvärr inte men en kul grej o göra 🙂 kan kan ju bli känd om man lyckas göra nått spel o skriva en bok.

Känns bra att andra har samma tankar som jag xD

kan säga det är som att rita det är det här att man kan just skapa sin värld man vill ha 🙂


   
SvaraCitera

Gondoix:

kan säga det är som att rita det är det här att man kan just skapa sin värld man vill ha 🙂

Ja 🙂 jag är visserligen dålig på att rita men håller helt med.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Det är ju det man har hobbies till Glad

aah XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ja 🙂 jag är visserligen dålig på att rita men håller helt med.

ska jag säga en sak ingen är dålig på rita man har inte utvecklat det än bara 🙂


   
SvaraCitera

Datorer och hårdvara! Mycket glad Många tycker det verkar tråkigt men jag gillar sånt och jag brukar plocka isär och ihop vår gamla familjedator från 2004... Gamla dammiga grafikkort, det är grejer det! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4highground:
Datorer och hårdvara! Mycket glad Många tycker det verkar tråkigt men jag gillar sånt och jag brukar plocka isär och ihop vår gamla familjedator från 2004... Gamla dammiga grafikkort, det är grejer det! Glad

kan hålla med är faktist jävligt roligt att tillexempel slänga in nya system i datorn  bygga Ihop gamla datorer


   
SvaraCitera
penja

Brukar inte skriva noveller 


   
SvaraCitera