Aviseringar
Rensa alla

Vad gjorde dig lycklig idag?


När jag såg att jag var godkänd på körkortsteorin!
Så nu har man officiellt körkort (även om det tar en vecka eller så innan själva kortet kommer)!


   
SvaraCitera

Xisco:

När jag såg att jag var godkänt på körkortsteorin!
Så nu har man officiellt körkort (även om det tar en vecka eller så innan själva kortet kommer)!

Grattis duue. 🙂


   
SvaraCitera

Trodde att jag slösat bort mina cäsh, så att jag bara hade cirka 45.000 kvar. Men räknade ihop allt idag och det var 73.000 kvar, nu börjar första steget av sparande för en bostadsrätt.bth_IrishDancersSmiley.gif


   
SvaraCitera

En trevlig vän.

Sovmorgon. 


   
SvaraCitera

barnet jag är barnflicka åt började gråta när jag gick. Kanske låter som att jag är jättehemsk nu men tar det som att han tycker om mig och kommer sakna mig RodnarRodnar


   
SvaraCitera

Vet ej varför men hela dagen har varit grym typ.

Först började det med att jag var allmänt produktiv. Tvättade, lagade min byrå, städade, diskade osv. Sen såg jag att jag fått godkänt på en tenta så jag kan ansöka om studiemedel så jag drog iväg till skolan och skrev ut en ansökan och postade. Tog en promenad i staden också, najs. Köpte god mat. Åkte hem. Tog en till promenad. Åt god mat. 

Har typ fastat hela dagen och tydligen är det rätt vanligt att man mår allmänt skitbra ibland då. 


   
SvaraCitera

Jag var i skogen

klättra upp i ett jakttorn

försökte klättra upp på en stor sten men ramlade

kände mig cool innan dess

gick i oförutsägbar snö, ibland gick jag ovanpå ibland sjönk jag till låret

tittade på solnedgången från ett berg


   
SvaraCitera
Lounge

all min lycka idag är hänvisat till mat

käka bakisfrukost på bk

och

trycka i sig en hel kebabpizza på kvällen

mmmmmmmmm.. så nöjd nu efter


   
SvaraCitera

framtidsro:

Jag var i skogen

klättra upp i ett jakttorn

försökte klättra upp på en stor sten men ramlade

kände mig cool innan dess

gick i oförutsägbar snö, ibland gick jag ovanpå ibland sjönk jag till låret

tittade på solnedgången från ett berg

Gött mos!


   
SvaraCitera

Härlig picknick i solen men goa vänner, lirade gitarr och njöt!


   
SvaraCitera

Gillar alltid torsdagar då det släpps nya avsnitt av några serier jag följer.


   
SvaraCitera

the office (gayavsnittet gjorde min vecka)

fick gölli sms av vän 🙂 blev glad

god gryta som pappa laga

jahapp ja de var det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh vad härliga grejor alla skriver! Även om det är tänkt att bara spamma ut goa grejor i tråden så känner jag ändå att jag vill svara på och spinna vidare på vissa grejor, men det går ju inte skriva till varje enskild post så jag skriver så här istället!

Idag är jag lycklig/glad/positiv osv. till att så många av er andra, trots alla problem och allt jobbigt många bär på, delar med er av er glädje och får mig att le när jag läser här. Delad glädje är verkligen dubbel glädje! Ha det bäst 🙂


   
SvaraCitera

idag har vart en piss dag. helt enkelt


   
SvaraCitera
Bakric

Har väl mer eller mindre varit ännu en pissdag för att jag är en cynisk och gnällig jävel.
Sen såg jag den här bilden, och mina självförvållade problem kändes plötsligt så obetydliga Söt

3omury.jpg


   
SvaraCitera