Aviseringar
Rensa alla

Vad gjorde Gustav Fridolin och Mehmet Kaplan?


Ämnesstartare

Idag har allas vår Kaplan fått gå och därför tar vi till att börja med en tyst rad:

Nåväl.
Det var kanske lämpligt att han tog sitt pick och pack, kan tyckas. Och regeringen har rentav varit alldeles för långsamma med detta, enligt min mening, men det är inte särskilt relevant.

I och med detta har diverse politiker uttalat sig i ärendet, bland annat Stefan Löfven, AKB och Gustav Fridolin. Specielt jut Fridolin har varit extra tydlig med att förtroendet är fortsatt högt och att han inte tvivlar det minsta på Kaplans värderingar etc yadayada.
De har ju nämligen jobbat tillsammans under, tja... 20 år!
Detta berättar Gustav Fridolin i en direktsänd intervju (

)  från riksdagen idag.
Och jag känner också som Gustav, det är nog jätteskönt att ha någon som man jobbat med så länge!

"Hm!" Tänker kanske ni nu, "Gustav är ju blott 32 år".
Alldeles korrekt säger jag då. Men vem säger att en 12-årig Gustav Fridolin inte jobbar med en 24-årig Mehmet Kaplan?
Jag vill då inte vara den att tvivla och kan inte motstå att fråga vad ni tror att Gustav och Mehmet, 12 respektive 24 år, gjorde tillsammans innan de började med politiken.

HINT: Vill ha cred för ordskojande i svarsalternativ hallå!!!!!!!!!


   
Citera
time
 time

rotorblad: De letade frigolit och byggde små, söta båtar!

Miljövänliga (okej hur miljövänligt är frigolit? men det låter som Fridolin så jag köper det) och vattenkraftsdrivna små båtar, ja!  


   
SvaraCitera

Annan teori: De satt under korkeken....och luktade...på blommorna. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bröt arm 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad: Annan teori:

Snuskiga saker tror jag. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att Kaplan borde ha stannat och att vi ska sanktionera Israel, inte erkänna Israel och stödja Palestina helt.

Förstår inte tråden, kanske jag som är trött eller något? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Tycker att Kaplan borde ha stannat och att vi ska sanktionera Israel, inte erkänna Israel och stödja Palestina helt.

Förstår inte tråden, kanske jag som är trött eller något? Tardig

Gustav fridolin är 32 år. Han sa i en intervju idag att han jobbat med Kaplan i 20 år och här spekulerar vi kring detta. Etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas: Snuskiga saker tror jag.

varför sad face? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Gustav fridolin är 32 år. Han sa i en intervju idag att han jobbat med Kaplan i 20 år och här spekulerar vi kring detta. Etc

Då jobbade de tillsammans när Fridolin var 12 och Kaplan gick på KTH. #muslimpedofil


   
SvaraCitera

rotorblad:
De gjorde memes!

De gjorde säkert 90-talets fuktigaste mejmejs


   
SvaraCitera
duden

Känner spontant att hela regeringen hade kunnat få avgå enligt mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

De gjorde säkert 90-talets fuktigaste mejmejs

Mm. Eller Me(h)met Kaplan etc. MVH SNODDE DEN! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Miljövänliga (okej hur miljövänligt är frigolit? men det låter som Fridolin så jag köper det) och vattenkraftsdrivna små båtar, ja!  

rotorblad: HINT: Vill ha cred för ordskojande i svarsalternativ hallå!!!!!!!!!

Oskyldig


   
SvaraCitera
time
 time

rotorblad:

Oskyldig

Trodde det var jag som var kul Gråter


   
SvaraCitera
time
 time

Men äras den som äras bör, bra rotor! 


   
SvaraCitera