Aviseringar
Rensa alla

Vad gjorde ni för 10år sen?


Ämnesstartare

Kommer ni ihåg vad ni gjorde när ni hörde om terroristattackerna mot Twin Towers för exakt 10år sen.

Mirakulöst nog, så är det med tidigaste minne, jag var nyss fyllda 3år och jag kommer ihåg att mamma och pappa verkade så ledsna och pratade om någonting jag inte förstod, Jag tyckte det var väldigt konstigt. [confused] men som sagt, kommer ni ihåg?


   
Citera
Ämnesstartare

var hos tandläkarn och hörde det på radion tsm med tandläkarn och mamma
mitt i undersökningen (eller vad jag nu var där för)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satt i en soffa i skolan när läraren berätta vad som hade hänt. Sen gick vi ut och hade pinnkrig[smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nee, men kommer ihåg att jag såg det på TV. Var 7 år då[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Satt i en soffa i skolan när läraren berätta vad som hade hänt. Sen gick vi ut och hade pinnkrig

O_o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var sjuk, satt hemma framför TVn, plötsligt kom en klocka fram och så räknade det ner till "extrainsatt nyhetssändning". Har för mig att mamma lagade pannkakor åt oss då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag va i libanon o dvart fest =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fåse, jag var 10 år.
Satt förmodligen och skinnhissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt jag min av den dagen var att jag cyklade hem från skolan. Min äldre halvbror stod chockerad framför tv:n. Som tur var förstod jag inte omfattningen av det hela som hade hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satt i skolan vet jag, kommer inte ihåg exakt vad vi pysslade med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag satt och kollade det på nyheterna innan skolan. kom försent pga det. glömde bort tiden en aning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ska man kunna komma ihåg det [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick i 4:an.. Fan vad snabbt tiden har gått sedan dess! Mins exakt vad jag gjorde, kom hem från skolan, satte på Tv:in & på varenda jävla kanal sände dom från NYC.. Byggnaden som rasade om och om igen.. [sad] Dagen efter fick vi rita bilder på WTC och hålla 1 tyst minut i skolan.. [crazy]


   
SvaraCitera
Bakric

Satt å va sur för att mamma kollade på nyheterna precis när jag skulle kolla på bolibompa [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.
Jag har efterkonstruerat ett minne där jag sitter i ett klassrum och får se nyhetssändningarna på klasstvn, men i själva verket började jag inte i skolan med det klassrummet och den klassen förrän ett år senare...

Minns stillbilden av brinnande torn på tvn hemma efteråt i alla fall.


   
SvaraCitera