Aviseringar
Rensa alla

Vad gjorde ni första träffen?


Ämnesstartare

Hej! alla har ju träffat en tjej/kille dom gillat någon gång.

Första träffen kan ju vara lite nervöst för några och för andra är det bara vanligt. Fast det som gör allt så olikt är att alla gör ändå olika saker under första träffen eller även andra.

Ni som dejtar,är tillsammans med någon, eller skriver med någon just nu.

kan skriva här vad ni gjorde under er första träff, hur det slutade, och om det blev en andra gång.

Ni får även skriva vad som hände andra gången om ni känner för det, och om det finns saker ni skulle vilja ändra på.

Det här är ett roligt sett att dela med sig och jämföra så skriv på!![smile]


   
Citera

Aldrig gått på dejt


   
SvaraCitera

DJURADE.


   
SvaraCitera

slutade med att vi sov. i min säng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Nej men du har väll i alla fall spenderat en dag med en tjej som du har varit intresserad över?

Passaro: Med djurade menar du då? låter ju bra men vad exakt gjorde du då 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: Måste ha gått bra med andra ord? lust och skriva ner vad ni gjorde innan, och hur är det med er nu? 🙂


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Aldrig gått på dejt


   
SvaraCitera

Hånglade, åkte buss, idkade samlag, lagade middag ihop, idkade samlag, tittade på film, idkade samlag under filmen, gick på promenad, idkade samlag under promenaden, åt choklad, tittade på mer film och idkade mer samlag och sen sov vi. Typ så.


   
SvaraCitera

Dagen började med att vi slank in på ett café i närheten av där vi skulle mötas. Vi tog varsin Red Bull och tågade vidare ut igen på en promenad. Vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Det började duggregna lite lätt så hon frågade om jag ville följa med hem till henne.

Jag stod i hallen och tog av mig skorna, blixtsnabbt tog hon tag i min hand och föste in mig i hennes rum. Där slog vi på en film och mös i hennes säng. Efter det började vi hångla. Sen skedade vi utan sexuellt samlag.

Har stora planer på nästa date, om någon tjej känner sig manad förstås. Måste komma till det stadiet till att börja med. [blush]


   
SvaraCitera

typ dricka sprit och knulla


   
SvaraCitera

ELLER LÄGGA UT ROSENBLAD OCH DELA SKUMBAD OCH LOCKA VARANDRAS HÅR OCH MATA VARANDRA MED VINDRUVOR!!!!!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Dennis65:

🙂

markera text och tryck på cittera så får dom en notis och vet att du undrar något om vad dom skrivit.

jag har typ aldrig haft en första date eller om jag haft det så var det en fika 🙂


   
SvaraCitera

Dennis65:

låter ju bra men vad exakt gjorde du då 😀

djura=sexa


   
SvaraCitera

Nintendo:

idkade samlag

Nintendo:

idkade samlag

Nintendo:

idkade samlag under filmen

Nintendo:

idkade samlag under promenaden

Nintendo:

idkade mer samlag

första daten? fem gånger good for you 🙂


   
SvaraCitera