Aviseringar
Rensa alla

Vad gjorde ni när ni fyllde arton?


Ämnesstartare

Fick en strippa/hora i födelsagspresent och sen drack jag helt för mkt sprit =)


   
SvaraCitera

18 år? Vad betyder det i det här landet förutom att man kan gå på krogen och att man är myndig? Man får ju inte ens köpa sprit när man är 18 år i Sverige. Så det hände väl inte så mycket, jag var sjutton och blev arton.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag själv har varit på banken och gjort det möjligt för mig att handla via internet. 🙂

Det är nog det jag ser fram emot mest med att fylla 18. Skönt att inte behöva be någon annan beställa saker åt mig osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag åkte berg- och dalbana hela dagen, med drängarna som bakrundsmusik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknade, mottog presenter (bland annat denna laptop), åt, samtalade, rörde på mig, tänkte, existerade, gick och la mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns seriöst inte,minns min 17årsdagochmin 19årsdag,men min 18årsdag är helt svart, minns inte ens vad jag fick[shake]

så antingen var den väldigt rolig eller väldigt tråkig, antagligen det senare dock[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åkte till Göteborg med min pojkvän, sprang runt på stan med några och åt asäcklig nudelwok, badade sedan badkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var i skolan på dagen, på kvällen middag med familjen och sen drog polarna ut mig på krogen.


   
SvaraCitera

kl. 00:01 på min artonårsdag stord 3 typer med huvan uppdragen utanför mitt hus och plingade på dörren tills jag öppnade. Visade sig vara min gulliga vänner som sedan sjöng Ja må hon leva och öppnade en champagne flaska. Gulligt. Sedan på morgonen var det tårta o.O på kvällen var det lite hemma förfest, efter det krog. 🙂 roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Tydligen inte bara dina trådar som är tråkiga

Alltså, du har ärligt talat framstått som en av de tråkigaste på UM, så jag tycker verkligen inte att du har rätt att säga såna saker. [crazy]


   
SvaraCitera

hade lite släktkalas hemma, fick thailändsk öl
[shake]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Alltså, du har ärligt talat framstått som en av de tråkigaste på UM, så jag tycker verkligen inte att du har rätt att säga såna saker. [crazy]

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Köpte även cider 2,25 hahaha bara för att..

Kunde du ju gjort tidigare också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska äta middag med familjen, mamma tyckte vi skulle köpa ett vinpaket till hehe men jag tänkte att det kanske inte var så bra att svepa fem glas vin med la familia...[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var i Malmö med min familj, det var fint.


   
SvaraCitera