Aviseringar
Rensa alla

Vad gööör ni då?


Ämnesstartare

Det är söndag och jag känner mig jätteseg. Borde gå ut och göra någonting men orkannte. Var ute och plockade rabarber inne på en tomt iof, men sen har jag ej stuckit nosen utanför dörren. Borde dammsuga osv också. Handla. Men vill allra helst rulla ihop mig i min mjuka filt och sova.
Uppehåll mig från mina sysslor (och sovandet).

pangpangskrällskräll så att ni alla vaknar


   
Citera
Ämnesetiketter
KSENIA

GÖR DETTA: LIGGER I 1 SÄNG MED 1 KATTDJUR OCH 1 DATOR, FUNDERAR PÅ OM JAG SKA SVEPA NÅGRA ST PUNGKAKOR SOM JAG GJORDE TILL FRUKOST IMORSE MEN KAN LIKA GÄRNA INTE ÄTA DOM OCKSÅ FAAAN

isola:

Men vill allra helst rulla ihop mig i min mjuka filt och sova.

GÖR ALLT DET DÄR IMORGON, DET ÄR JU SEGDAG NU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

GÖR DETTA: LIGGER I 1 SÄNG MED 1 KATTDJUR OCH 1 DATOR, FUNDERAR PÅ OM JAG SKA SVEPA NÅGRA ST PUNGKAKOR SOM JAG GJORDE TILL FRUKOST IMORSE MEN KAN LIKA GÄRNA INTE ÄTA DOM OCKSÅ FAAAN

Joo ät dem! Goa. Var håller den andra katten hus?

KSENIA:

GÖR ALLT DET DÄR IMORGON, DET ÄR JU SEGDAG NU

Mjomen ska ju göra annat imorgon typ. Behöver någon som piskar upp mig till att göra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jobba snart, hoppas allt går bra och jag får sova inatt.


   
SvaraCitera
KSENIA

isola:

Joo ät dem! Goa. Var håller den andra katten hus?

HAN SOVER I SIN SVÄVANDE SÄNG (TROR HAN I ALLA FALL, EGENTLIGEN HÄNGER DEN I SOVRUMSDÖRREN HEHEH)

isola:

Mjomen ska ju göra annat imorgon typ. Behöver någon som piskar upp mig till att göra saker.

BRUKAR TÄNKA ATT OM JAG SKA GÖRA MASSA SAKER 1 DAG, KAN JAG LIKA GÄRNA GÖRA ÄNNU MER SAKER DEN DAGEN[shake] ELLER NÄ SÅ BRUKAR JAG INTE ALLS TÄNKA, FÖRSÖKER BARA FÅ DIG ATT VARA 1 LUGN GRABB ISTÄLLET FÖR DRIFTIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar wordfeud och lyssnar på debatter. Borde verkligen packa. Men är så tråkigt att packa [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

HAN SOVER I SIN SVÄVANDE SÄNG (TROR HAN I ALLA FALL, EGENTLIGEN HÄNGER DEN I SOVRUMSDÖRREN HEHEH)

Hur kommer han upp dit? Vilken akrobat! Försökt introducera sådant för min katt, men hon accepterar bara sängar och soffor. Så börtskämd.

KSENIA:

BRUKAR TÄNKA ATT OM JAG SKA GÖRA MASSA SAKER 1 DAG, KAN JAG LIKA GÄRNA GÖRA ÄNNU MER SAKER DEN DAGEN

KSENIA:

FÖRSÖKER BARA FÅ DIG ATT VARA 1 LUGN GRABB ISTÄLLET FÖR DRIFTIG

Hur skulle att höra om din duktighet få mig att bli en lugnare "grabb"? [mad] du verkar så driftig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste handla mat
måste tvätta
måste packa
måste städa
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Spelar wordfeud och lyssnar på debatter. Borde verkligen packa. Men är så tråkigt att packa [sad]

Det är det verkligen. Jag drömmer ibland att jag är på väg någonstans med väskor när jag halvvägs kommer på att jag glömt någonting jättejätteviktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

måste handla mat
måste tvätta
måste packa
måste städa
[sad]

mm man måste [sad] men ej kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sprejat toalett och dusch med kemikalier och slängt gamla tidningar i sopnedkastet pga orkar inte släpa allt till återvinningen en km bort. Nu ska jag handla mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

slängt gamla tidningar i sopnedkastet pga orkar inte släpa allt till återvinningen en km bort.

fy!!!!! du skulle ha sparat allt tills någon bekant med bil kom

Rymdpirat:

Nu ska jag handla mat.

tråktråk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fy!!!!! du skulle ha sparat allt tills någon bekant med bil kom

Sparar bil-kompisen tills jag behöver frakta grovsopor till återbruket om någon vecka. [crazy]

isola:

tråktråk

Sån e ja.


   
SvaraCitera
KSENIA

isola:

Hur kommer han upp dit? Vilken akrobat! Försökt introducera sådant för min katt, men hon accepterar bara sängar och soffor. Så börtskämd.

HAN HOPPAR! HAN HAR JU NSTAN LIKA LÅNGA BEN SOM JAG SÅ DET ÄR INGA PROBLEM LIKSOM. ÅÅ KATTER ÄR JÄMT SÅ BORTSKÄMDA (FÖRUTSATT ATT DET ÄR 1 BRA HEM) TROR SEBASTIAN BESTÄMMER ALLT HÄR BARA PGA: KATT[sad]

isola:

Hur skulle att höra om din duktighet få mig att bli en lugnare "grabb"? du verkar så driftig

NEJ MENADE ALLTSÅ ATT MAN KAN SKJUTA PÅ SAKER MAN SKA GÖRA TILL DEN DAGEN MAN ÄNDÅ SKA GÖRA ANDRA SAKER OCKSÅ[sad]


   
SvaraCitera
KSENIA

HEHE SKJUTA PÅ SAKER


   
SvaraCitera