Aviseringar
Rensa alla

Vad gör alla denna fredagkväll?


Ämnesstartare

Vad gör alla denna fredagkväll?


   
Citera
Ämnesstartare

Visslar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har väldigt tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter framför datorn, pga har inget annat att göra. Precis som alla andra dagar. Det suger riktigt hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Visslar!

Precis när jag läste detta visslade jag för första gånger på evigheter! O:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting. Vill supa och/eller knulla men ska löneslava imorgon, och har gjort det idag, så är för trött för att göra nåt annat än att sitta som en zombie och glo på skärmen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Sitter framför datorn, pga har inget annat att göra. Precis som alla andra dagar. Det suger riktigt hårt.

Okej datorn är underhållande, men ibland kan det ju självklart bli för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kramades precis, myspys
ska nog se något eller några avsnitt weeds nu
och senare när jag blir hungrig ska jag koka gröt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Okej datorn är underhållande, men ibland kan det ju självklart bli för mycket.

Det blir alltid för mycket, men jag orkar inte göra nåt annat för det känns ändå bara meningslöst. Fast ibland måste jag resa på mig och göra nåt annat, bara för att känna att jag lever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssnar på a century of elvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absolut ingenting, ska kanske göra chokladbollar och titta på film nu. vill bli go' och tjock [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha chips. Är för lat för att knyta skorna och pulsa iväg till da SUPERMARKET.. så det blir inga [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Det blir alltid för mycket, men jag orkar inte göra nåt annat för det känns ändå bara meningslöst. Fast ibland måste jag resa på mig och göra nåt annat, bara för att känna att jag lever.

Ja lite avbrott behöver man alltid. Jag brukar få ont i huvudet om jag sitter vid datorn för länge. Du kanske kan gå ut och gå lite ibland? Alltid bra med frisk luft![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kramades precis, myspys
ska nog se något eller några avsnitt weeds nu
och senare när jag blir hungrig ska jag koka gröt

Låter som en mysig fredagskväll![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Ja lite avbrott behöver man alltid. Jag brukar få ont i huvudet om jag sitter vid datorn för länge. Du kanske kan gå ut och gå lite ibland? Alltid bra med frisk luft!

Får också ont i huvudet om det blir för länge.[n]
Ibland tar jag en promenad, men det känns så meningslöst..men det är väl bra ändå. i guess 🙂


   
SvaraCitera