Aviseringar
Rensa alla

Vad Gör alla om dagarna? 😛


Ämnesstartare

Vad gör alla? är ni som mig sitter upp till halv nu och gör inget sen sover till 4-5 på dagen? och har ingen jobb att gå till eller skola, jag är sån, lever för det jag gör.


   
Citera
Ämnesstartare

jag går i skolan på psyket på dagarna jag, resterande tid spenderar jag oftast i vaket tillstånd[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jag går i skolan på psyket på dagarna jag, resterande tid spenderar jag oftast i vaket tillstånd

Okej... Det låter ju kul 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör ingenting. Är väl som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör noll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BoBBaN:

Vad gör alla?

i vanliga fall, ledig måndagar o "jobbar" alla andra dagar. går en bibelskola med praktik i en församling där jag är ungdomsledare. Predikar på samlingar en gång i veckan för en mindre grupp som träffas hemma hos varandra. Hjälper till på konfirmationen. Ser till att folk får info om vad som händer i kyrkan och så 🙂
det är mina första 20h/vecka

resterande 20h/vecka ska innehålla studier! läser kristen litteratur om olika ämnen. riktigt bra böcker tycker jag 🙂

sen är man självklart med polarna o hänger på UM o så 🙂


   
SvaraCitera
KSENIA

Går i skolan ca 2 dagar i veckan, resten av dagarna gör jag mest ingenting... Eller inget vettigt i alla fall. Fast jo, lite vettiga saker också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]
Jag ägnar mig åt lite konstiga hobbies, samt sittande vid datorn.
Annars inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

well, jag gör inte så mkt. kollar mest på tv och spelar the sims och bara är XD


   
SvaraCitera

i vanliga fall, ledig måndagar o "jobbar" alla andra dagar. går en bibelskola med praktik i en församling där jag är ungdomsledare. Predikar på samlingar en gång i veckan för en mindre grupp som träffas hemma hos varandra. Hjälper till på konfirmationen. Ser till att folk får info om vad som händer i kyrkan och så 🙂
det är mina första 20h/vecka

resterande 20h/vecka ska innehålla studier! läser kristen litteratur om olika ämnen. riktigt bra böcker tycker jag 🙂

sen är man självklart med polarna o hänger på UM o så 🙂


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera