Aviseringar
Rensa alla

Vad gör dig glad?


Ämnesstartare

de glittrar och kan inte ljuga


   
SvaraCitera

Låter kanske jävligt klyschigt, men men... Lukten av min flickvän, hennes hår och hennes hud! Helt underbart! 


   
SvaraCitera

När jag lyckas med en svår utmaning. 


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Omtanke 


   
SvaraCitera
Yuchi

Ligga i en säng framför en film och bara mysa med någon, så mysigt och känner mig älskad. Samma med stallet, älskar att vara där. Men mys, kramar, närkontakt osv slår allt! Och när någon är rädd om mig och bryr sig. Känner mig som jag för en gångskull betyder nått 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När någon tänker på mig istället för sig själva 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir glad när mina behov för stunden tillfredställs, sen om det är mat, dryck, motion, sällskap...you name it det som spelar ingen roll. Det som spelar roll är att behovet mättas varpå glädje infinner sig.


   
SvaraCitera
kook
 kook

kärlek
blommor
god mat
fika
solen
värmen
mitt hem
roliga citeringar


   
SvaraCitera

Människor som jag bryr mig om. Min hund. Shoppa. Haha omg, kmr inte på fler saker!


   
SvaraCitera
färg

sol, grönska, leenden, dans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad är jag osäker på om det klassas inom dess ramar. Välmående eller Intressant vore möjligtvis något bättre val. Men för att fatta sig kort:

*Musik.
*Växter.
*Spänning.
*Sköldpaddor.
*Fina Fiskar.
*Personer.
*Färgen "Spring-Green: 6a00e550ae2fdc88340147e1c0fe95970b-800wi 72_KellyGreen.jpg.
*Gryningar Hjärta.
*Bilder och Färgkonst.
*"Ädelstenar/Halvädelstenar" såsom Lapis Lazuli mm...
*Ökennätter:
desert.jpg
*Tilltalande miljöer, alltså se sig själv vara där och trivas med omgivningen (ofta "ödsliga" platser där man är sigsjälv och "tiden står still", såsom:
121_0.jpg
80176949.jpg


   
SvaraCitera

- Feelgood-filmer, så som ''the untouchables'' och ''la famille bellier''Blink
-Sovmornar
-När man inte har några läxor, prov eller något arbete och med gott samvete kan sätta  sig vid datorn och börja gibba.
-Politik
-Mat
-Vänner


   
SvaraCitera

mer att tillägga:
festivaler, sommar, hav/sjö, snö på julafton, katter, cykla, pengar på kontot


   
SvaraCitera
Fluffy

Choklad


   
SvaraCitera

Endorfinkickar, god mat, att umgås med folk som får mig att få en mysig känsla i kroppen och att göra andra glada.


   
SvaraCitera