Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du?


Ämnesstartare

Kanske redan finns en sån här tråd men ändå, har tråkigt [wink]


   
Citera

äter clementiner och dricker te sj?????


   
SvaraCitera

Författar detta närmast substanslösa meddelandet. Nu skall jag gå och göra andra saker.


   
SvaraCitera

Lyssnar på pink floyd och funderar på att avregga på UM.


   
SvaraCitera

funderar på vad jag ska köpa först, skyrim eller zelda D':

tror jag börjar med zelda och sedan spela skyrim i typ december då det känns som en månad där det lär vara skönt att sitta inne och gayma 15h om dagen [cool]


   
SvaraCitera

Äter och dricker gott te! Sen när det är avklarat ska jag påbörja Skyrim! Om jag orkar idag vill säga, är sjukt trött och då är det inte kul att påbörja nya spel.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Lyssnar på pink floyd

[love]

Ensamvargen:

avregga på UM.

[mad]


   
SvaraCitera

Försöka slita mig från datorn för att gå till willys, eller kanske cykla till maxi.. samtidigt som jag blir rätt överkörd över skype


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

funderar på att avregga på UM.

Sluta med det, du kommer såra människor. Det vill du inte!


   
SvaraCitera

läser den här tråden
skriver i den här tråden
har tråkigt
är trött
🙁


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

[mad]

El Guaje:

Sluta med det, du kommer såra människor. Det vill du inte!

Gör UM roligt då! [mad]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Gör UM roligt då! [mad]

vet inte hur man gör :C


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Gör UM roligt då!

Jag lovar att göra ett försök! Men har lite fullt upp för tillfället så vänta dig inte något jätteresultat direkt. [cute] Men håll ut, det kommer nog bättre tider igen!


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

vet inte hur man gör :C

El Guaje:

Jag lovar att göra ett försök! Men har lite fullt upp för tillfället så vänta dig inte något jätteresultat direkt. [cute] Men håll ut, det kommer nog bättre tider igen!

Starta en skägg-tråd eller något. Där folk kan ladda upp bilder på sina skägg. Eller något. Eller en tråd där man kan skriva berättelser om Jesus in modern age. Eller någon form av tävling.

What the hell. Jag uppdaterar fotoutmaningstråden.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Där folk kan ladda upp bilder på sina skägg. Eller något

Hade ju varit kalaskul om jag haft någon skäggväxt själv. [blush] Men jag lovar: det kommer en storsatsning snart! Kanske dock inte just nu för jag blev sugen på chokladpudding.


   
SvaraCitera