Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du med ditt hår?


Ämnesstartare

vilka produkter använder du, vilka dagliga ritualer utövas. Hur ofta tvättas det?

VI PRATAR OM HUVUDHÅR HÄR NU VA!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Papiljotter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]
Shampoo, balsam, inpackning ibland. Tvättar när det behövs/när jag känner för det.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snaggat is the shiet, då slipper man fixa o trixa med det 🙂 tvättas lika ofta som jag duschar 😉 typ varannan lr varje dag 😛


   
SvaraCitera

Använder schampo kanske en gång i månaden, det är allt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvättar när jag orkar, några gånger per vecka. Schampo och balsam. Kammar någon gång varannan månad eller så.


   
SvaraCitera

Blöter håret i princip varje dag och hårmosar in det så att det ska bli lockigt, tvättar det lite då och då. Varannan dag ungefär. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvättar två-tre gånger i veckan eller ev oftare, beror på. Brukar sedan använda värmeskyddande, föna det, värmeskyddande igen, platta det och sen lite glansspray. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder biltemas balsam två ggr i veckan. så borstar jag ibland när jag känner för. slut.


   
SvaraCitera
loita

schampo varannan dag balsam nån gång i veckan, bortsar varje dag, thats it, eller hårspray till fest


   
SvaraCitera

Ibland kliar jag i det också.


   
SvaraCitera

Duschar det var 3e eller 4e dag med shampoo 2 ggr o balsam. Sen torkar jag det i det kalla läget på hårtorken o sen värmeskyddande o plattång. 🙂 O sen spray för att det inte ska va tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schampo om det finns, annars duger vanlig tvål. Hårspray som jag sen gnuggar ut för att få den där extra volymen ;);;);););;)))9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Täcker över med keps.


   
SvaraCitera

tvättar de med schampo typ 2-3ggr/vecka. borstar gör jag när håret e blött efter att jag tvättat de


   
SvaraCitera