Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du mer än att vara här på forumet?


Ämnesstartare

Alltså, jag blev nyfiken på ifall ni bara sitter här på forumet eller är någon annanstans samtidigt? Antingen gör andra saker på ungdomar.se eller ifall ni är på andra hemsidor och sedan går tillbaka hit för att kolla om man fått notifikationer.


   
Citera

Surfar (såklart) runt på andra sidor, spelar datorspel, söker jobb och skriver ibland. Varvat med att umgås med familjen. 

 


   
SvaraCitera

Kikar på mailen, skolgrejer, sportbladet, skivrecensioner, DN, Flashback, diverse LIF-sidor osv.


   
SvaraCitera

Allt möjligt, gör scheman, kollar runt lite på andra sidor. Kikar in här när jag är på språng, t.ex på g till skola, jobb eller vad som helst 


   
SvaraCitera

Skolgrejer, läser bloggar, bloggar själv, surfar runt


   
SvaraCitera

elverpigen:
Skolgrejer, läser bloggar, bloggar själv, surfar runt

Din blogg heter?


   
SvaraCitera

roberto hero:

Din blogg heter?

Mitt för- och efternamn, är inte helt öppen med det på um


   
SvaraCitera

är otrogen med andra forum. Eller snarare tvärt om. Det här är ju bara min älskare när min fru inte levererar. Läser bloggar. Internetfönstershoppar. Och internetshoppar saker jag inte borde shoppa. Brukade ej sitta vid datorn mycket, men nu sitter jag och dreglar framför skärmen allt för ofta. Mycket filmtittande blir det också. Och numera också podcastlyssnande.


   
SvaraCitera

har några olika forum som jag spammar F5 på medan jag sitter och suckar över irl


   
SvaraCitera

Finns det något mer??!?!?!?


   
SvaraCitera

förutom här hänger jag mest på Sweclockers.. Och typ youtube


   
SvaraCitera

Surfar runt på andra sidor samt sysslar med skolarbete å grejer. Brukar typ kolla dn, mejl, facebook, läsa intressanta texter om intressanta saker, stumbla på stumbleupon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är som jag då! Hur mycket tid spenderar ni på forumet vs de andra delarna av UM? Alltså läsa andras bloggar eller kollar foton typ? Eller pm:ar? Jag är typ bara på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: har några olika forum som jag spammar F5 på medan jag sitter och suckar över irl

irl låter som ett tråkigt forum
förlåt Rodnar


   
SvaraCitera

Vapenvila: Hur mycket tid spenderar ni på forumet vs de andra delarna av UM?

99% forum


   
SvaraCitera