Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du när du vill fly från allt?


reben

flyr från allt


   
SvaraCitera

Springer till skogen och gråter!


   
SvaraCitera

Tränar, musik, går ut osv (:


   
SvaraCitera

Jag flyr in i min höga deppiga musik, och böcker med historier jag aldrig kommer uppleva och personer jag aldrig kommer möta, och efter en.stund mår jag bra igen.


   
SvaraCitera

Sover.

Samtidigt som jag drömmer. Om vackra tjejer. Om pengar. Om rikedom och ära. Makt. Framgång. Berömmelse. Lycka.

Lika vacker och harmonisk som drömmen är, lika hemsk, mörk och dyster är sedan det smärtsamma uppvaknandet till verkligheten. Deppigt. 


   
SvaraCitera

Likt den vedervärdige hallänningen Per Gessle så går jag och fiskar. Man packar haspelset, något paket John Silver (filterlöst äro skonsamt för moder natur), en campingstol, dryck av valfri procent och lite ved för att bara få koppla ur hjärnan och ha det gött vid någon tjärn någonstans i det vackra Sverige.


   
SvaraCitera

Brukar planera självmord när jag inte kan stänga in mig i mitt rum och känns mig säker (ngn kanske stormar in)
men annars gillar jag att skriva eller lyssna på musik. eller skrika, men det gå rju inte alltid då det finns människor överallt..............

Oftast tar jag bara en promenad, blir lugn efter 5-10 steg


   
SvaraCitera

Knekten: Sover.


   
SvaraCitera

flyr, in i mig själv. isolerar mig och blir inåtvänd och låter känslokaoset frodas. helst.


   
SvaraCitera