Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du om du blir tafsad på?


Ämnesstartare

Ja, vad gör du om du blir "kladdad på" av någon främling på tunnelbanan, kanske jobbet eller rentav i skolan? Har du alltid agerat så? Motivera gärna era svar


   
Citera
Ämnesstartare

siceps : Övrigt/annat svar

tafsar tillbaka Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ber om hen kan tafsa lite till höger, med naglar. aah.


   
SvaraCitera
reben

inte hänt på länge för är inte så mkt på allmänna platser. men förr brukade jag låtsas som ingenting pga mes nu hade jag nog lackat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

händer att jag kan skrika till personen och frågar vad han hade gjort om hans syster eller framtida dotter blivit tagen på det sättet. men oftast laddar jag min höger =) innan skrattade jag bort det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

tafsar tillbaka Rodnar

aha men menar om någon typ smeker din pung när du e typ skitledsen o gråter för att din kanin dött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

aha men menar om någon typ smeker din pung när du e typ skitledsen för att din kanin dött 

blir ju ba glad då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

blir ju ba glad då 

abo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på om jag vill bli taffsad på av den personen... om de e nån tjej typ spela svår? Om de e en kille typ vafan görruuu??????? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart fuck e mina taggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps : Övrigt/annat sva

blir glad och tafsar tillbaka. Är det en kille så slår jag till honom och skriker "vad fan gör du bögjävel?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:
Beror väl på om jag vill bli taffsad på av den personen

ah men på ett obehagligt sätt!! typ att du inte vill de


   
SvaraCitera
Kudhos

nRCeD.gif

Nä men jag säger öööh och flyttar på mig/går därifrån. Det var en brud en gång som tafsade på min öh.. sida av magen? Men jag märkte inte tills hon helt plötsligt tog sin hand innanför mina kläder. Jag ba WHOA KALLA HÄNDER OCH JAG MÅSTE PÅ TOA TYP OK ÖH BYE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har endast blivit tafsad på en gång, var en snubbe i rullstol på en punkfestival som grabbade tag runt mandomen på mig och sa att jag hade en "skön pung", var mest förvånad och gjorde ingenting

Skulle nog mest känna mig smickrad om någon tafsade på mig idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
nRCeD.gif

Nä men jag säger öööh och flyttar på mig/går därifrån. Det var en brud en gång som tafsade på min öh.. sida av magen? Men jag märkte inte tills hon helt plötsligt tog sin hand innanför mina kläder. Jag ba WHOA KALLA HÄNDER OCH JAG MÅSTE PÅ TOA TYP OK ÖH BYE

hahahahah kalla händer : D uhhh jobbig situation


   
SvaraCitera