Aviseringar
Rensa alla

Vad gör du på julafton!?


Ämnesstartare

Är du helt upptrissad och springer omkring som om du hade adhd eller sitter du och äter dig fet på äckligt julgodis?

Jag och min lillebror sitter och lanar worms armageddon och är nostalgiska.

Julafton är ganska tråkigt.


   
Citera
Ämnesetiketter

jobbar ikväll 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godis ska till mormor o morfar sen på ett ålderdomshem hoppas pastienterna äter dom har inte fått mat än för halt att köra här


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Är du helt upptrissad och springer omkring som om du hade adhd

Mamma är, det är frustrerande. [sad] Jag ligger fortfarande å trycker i sängen och hon har bultat upp dörren flera gånger och skrikit om tygtomtar och dammsugarpåsar (Hon julstädar)
Imorse tvingade hon upp mig för att hon behövde hjälp med å lägga granen i soffan så att hon kunde dammsuga bättre. Nu går det inte ens å sitta i soffan för alla granbarr har pressat sig igenom så att man får dem upp i stjärten om man sätter sig [cry] Dethär kommer bli en jobbig dag.


   
SvaraCitera
edroon

jobbar och sen hem och sova, troligen blir det lite firande för mig själv i denna etta jag bor i. Kanske lite kaviar och gurka. blir inte mkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om ett tag ska jag till min moster och käka god julmat och spela på brorsans nya guitar hero.. sen ska jag in till stan till några vänner och dricka mig full(are)..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

(Hon julstädar)

lite sent ute kanske


   
SvaraCitera

Åt precis julmat. Nu inväntar jag ostkaka och Kalle. Sen gröt och typ ... invänta morgondagen. Jippi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är rätt lugn på själva julafton, men dagarna innan springer jag omkring som en jojo. Nu sitter jag mest och har tråkigt. Hungrig är jag också. Vi ska äta julmat snart. Hela min släkt är här. Vilket betyder min familj + morbror. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Gud, Kalle är ju om en timme!


   
SvaraCitera

mICHE:

lite sent ute kanske

Ja, det tycker då jag också.


   
SvaraCitera
Chucky

Jag vill bara att den dag ska vara över... Jag mår bara dåligt.. All denna förväntan på att man ska vara glad och lycklig, och uppföra sig efter konstens alla regler.. Jag vill bara skrika.. Den här dagen kunde inte a börjat värre.. Men vem bryr sig egentligen, man skriker för döva öron....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chucky:

Jag vill bara att den dag ska vara över... Jag mår bara dåligt.. All denna förväntan på att man ska vara glad och lycklig, och uppföra sig efter konstens alla regler.. Jag vill bara skrika.. Den här dagen kunde inte a börjat värre.. Men vem bryr sig egentligen, man skriker för döva öron....

BAAWWWWWWW


   
SvaraCitera

waaaaaaaaaaaaaaw


   
SvaraCitera

ingenitng
dricker vin ich äter choklad


   
SvaraCitera