Aviseringar
Rensa alla

Vad gör en kille bra i sängen?


time
 time

Deluxe: Tjej:Känslor,Variation,Kommunikation,Dominans

Skriver nog under på alla dessa. Inklusive sova utan att snarka högt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första alternativet fast inte riktigt dominans. Men ja, han ska veta vad han vill och ta för sig. Inte vara blyg eller så. Men inte "dominera" som i att bestämma över mig mot min vilja.


   
SvaraCitera
time
 time

Eller ja, variation är minst viktigt där. Om man har tre-fyra moves som man gör bra, varför inte stanna med dem istället för fem-sex halvdana försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe: Dominans

håller inte med om dominans, men resten, a XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre-fyra är variation tycker jag. Menar inte att man hela tiden ska byta ställning, men vem vill ha sex i samma ställning samma tid på dygnet och på samma plats varje dag? Tror det är roligare för båda om det finns variation. 

time: Eller ja, variation är minst viktigt där. Om man har tre-fyra moves som man gör bra, varför inte stanna med dem istället för fem-sex halvdana försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dominans handlar inte om att göra någonting mot den andres/de andras vilja/viljor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
dominans handlar inte om att göra någonting mot den andres/de andras vilja/viljor

Exakt. Vilken idiot skulle tycka att "göra saker mot den andras vilja" var en bra egenskap i sängen?


   
SvaraCitera

craig davids största fan : dominans handlar inte om att göra någonting mot den andres/de andras vilja/viljor

Sant. Dominans handlar ju mer om att göra grejer på den andres villkor och att hen tar för sig mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe:

Exakt. Vilken idiot skulle tycka att "göra saker mot den andras vilja" var en bra egenskap i sängen?

vet väl inte jag

Monokromt:

Sant. Dominans handlar ju mer om att göra grejer på den andres villkor och att hen tar för sig mer.

nä, inte det heller


   
SvaraCitera
Exner

Deluxe: Vilken idiot skulle tycka att "göra saker mot den andras vilja" var en bra egenskap i sängen?

Vad är egentligen någons vilja?


   
SvaraCitera

craig davids största fan : nä, inte det heller

Bestämmer väl inte du. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Bestämmer väl inte du. Ledsen

bestämmer du det då? tycker det jag tycker


   
SvaraCitera

craig davids största fan :

bestämmer du det då? tycker det jag tycker

Jag tycker det jag tycker också. Tycker bara att ditt svar var lite nonchalant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Vad är egentligen någons vilja?

Vad som är "någons vilja" kan jag inte svara på. Menade om man gör saker med sin partners kropp fast den inte vill att man ska göra det. Kanske inte så välformulerat men du förstår nog vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Jag tycker det jag tycker också. Tycker bara att ditt svar var lite nonchalant.

vad var det som var nonchalant, att jag inte håller med dig?


   
SvaraCitera