Aviseringar
Rensa alla

Vad gör jag för fel?!!


Ämnesstartare

Jag har snart varit nykter hela helgen, jag frågar den ena tjejen efter den andra om sovsällskap och skit men alla tackar nej, INGEN säger nej till Mr Diggler[mad] Varför ska livet vara så horigt mot just mig?!?


   
Citera
Ämnesstartare

jag börjar bli gammal så enkelt äre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud hatar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

jag frågar den ena tjejen efter den andra om sovsällskap och skit men alla tackar nej

Dirk Diggler:

INGEN säger nej till Mr Diggler

Uppenbarligen så gör de det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spell:

Gud hatar dig

tydligt det

mediakatt:

Uppenbarligen så gör de det.

tror att det handlar om att jag blivit gammal...man skulle varit med på den tiden då 19 inte var en gubbålder........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

tror att det handlar om att jag blivit gammal...man skulle varit med på den tiden då 19 inte var en gubbålder........

Tror att det handlar om dig snarare än om din ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tror att det handlar om dig snarare än om din ålder.

vad ska jag göra då? ska inte behöva ligga sömnlös hela tiden och prestera uruselt på jobbet, träningar etc

finns ju inget sätt att komma ur det här verkar det som >_<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

vad ska jag göra då? ska inte behöva ligga sömnlös hela tiden och prestera uruselt på jobbet, träningar etcfinns ju inget sätt att komma ur det här verkar det som >_<

Jag vet inte. Vad är det som ger dig sömnproblem och får dig att prestera dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag vet inte. Vad är det som ger dig sömnproblem och får dig att prestera dåligt?

tänker för mycket

våld, sex och alkohol i vilken ordning som helst är vad som driver mig, dessvärre har jag inte nåt av det och våldet har redan tillfredsställt mig då jag sitter hemma med en stukad fot idag[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

tänker för mycketvåld, sex och alkohol i vilken ordning som helst är vad som driver mig, dessvärre har jag inte nåt av det och våldet har redan tillfredsställt mig då jag sitter hemma med en stukad fot idag

Våld, sex och alkohol är alla ganska dåliga saker som drivkraft och tillfredställelse, vad Hollywood än vill påstå. Varför driver det dig? Tycker du att det verkar vettigt? Vilka andra saker är viktiga för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Våld, sex och alkohol är alla ganska dåliga saker som drivkraft och tillfredställelse, vad Hollywood än vill påstå. Varför driver det dig? Tycker du att det verkar vettigt? Vilka andra saker är viktiga för dig?

jag vet inte och jag skiter i vad hollywood säger hit och dit, sexa är skönt, det är skönt att vara full och ganska skönt att veva på nån jävel också men mindre skönt när man som i mitt fall sitter hemma och e skadad, eller om man blir playad efter ett sex för att inte tala om baksmällor, men åtminstone känns livet inte lika dumt, sen vart man går från det får man väl se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

, sen vart man går från det får man väl se

Tillfällig fredställelse är i regel inte är i regel ett rätt kasst livsmål. Ja, sex är skönt som fan. Att vara full är också oftast skönt som fan. Är evigheter sedan jag skadade någon mot deras vilja men då kändes det också jävligt bra. Det beror på en samling hormoner och signalsubstanser (främst adrenalin och endorfin) som utsöndras i de situationerna. Det funkar fortfarande inte att bygga sin existens och sitt välmående på. Ditt problem är inte att du inte får ligga nog ofta, eller slåss nog ofta, eller supa nog ofta. Ditt problem är att du lägger för stor vikt vid det. Jag är rätt övertygad om att andra saker också motiverar dig, tillfredställer dig och fokuserar dig. Funderar på vad det är och fokusera på dem istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Funderar på vad det är och fokusera på dem istället.

för att göra en sak klar, jag är ingen idiot som drar ut på stan och vevar på nån jävel, tränar kampsport och där är båda med på det, eller så vevar man på fyllan med kompisar, annars har det nästan aldrig hänt, och hela grejen är förvirrande då jag ena dagen vill ha en kvinna ist för fler och andra dagen vill man vara så jävla ball och dra hem flera, sen blir det mer och mer pressat när man ser alla andra människor som inte går solo


   
SvaraCitera