Aviseringar
Rensa alla

Vad gör jag för fel?


Ämnesstartare

Tjena! Är en kille på 18 år som har gott självförtroende, men en något svag självkänsla om jag ska va ärlig. Det är så att jag har problem med tjejer. Jag får liksom alldrig till det med en tjej, är fortfarande oskuld:( Många tycker jag ser bra ut, har fått många komplimanger om det osv. Trots det känns det som om jag känner mig "ful" och det tycker tjejerna med känns det som, även fast jag får blickar och flörtar, leende från tjejer så känner jag mig ändå "ful".  Blev medlem på badoo och fick ingen like eller nåt, vilket resulterade i att jag fick ännu en känsla av att vara just "ful". Asså har ni nått tips på vad jag kan göra? Vad gör jag för fel? Detta är fett jobbigt för mig, tips uppskattas starkt!


   
Citera
Ämnesstartare

Det är lungt, du ska ju inte vara ihop med någon som gillar dig för hur du ser ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att avgöra utan bild, upp med en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20150227_002641.JPGBild vare, bild blire!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli munk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: bli munk

Hade du skrivit ett liknande svar om det varit en tjej som varit frågeställaren?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns d kvinnliga munkar??

Storchen84:

Hade du skrivit ett liknande svar om det varit en tjej som varit frågeställaren?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hade du skrivit ett liknande svar om det varit en tjej som varit frågeställaren?

Hjärta

Nej är ett kräk

http://www.matmartinez.net/nsfw/


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Finns d kvinnliga munkar??

Storchen84: Hade du skrivit ett liknande svar

Storchen84: liknande

.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Steekarne:
IMG_20150227_002641.JPGBild vare, bild blire!

Du ser onödigt kaxig ut, som om du försöker framstå som något du inte är med kroppsspråket. Testa en annan klädstil? Detta är min synpunkt OBS, jag tkr ej glasögonen klär sig med kepsen. 

Testa något mer elegant, en tjusig frisyr, en stjorta, ett par matchande chinos till etc. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

.

Hjärta

du är oxå ett kräk, ditt kräk


   
SvaraCitera

Vad du gör för fel är att du kanske inte snackar med någon tjej som verkar vara intresserad av dig eller så, sedan så borde du inte tänka att du är ful, du ser bra ut (säger jag som är hetero kille).
Du borde snacka lite bara så ska det nog gå bra förr eller senare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag klär mig inte så på dagarna, en selfie jag tog på kvällen! 🙂 här är en bild på mig i min vardags klädsel! Screenshot_2015-02-28-15-19-06.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Steekarne:
S3ON: Jag klär mig inte så på dagarna, en selfie jag tog på kvällen! 🙂 här är en bild på mig i min vardags klädsel! Screenshot_2015-02-28-15-19-06.png

skippa kepsen och fixa frilla!!!


   
SvaraCitera