Aviseringar
Rensa alla

Vad gör män när pengarna tar slut?


Sterd:

Se på fan.

Konstigt, jag känner inte alls att det någonsin skulle vara ett alternativ. Det går alltid att klara sig, man måste inte ge upp sin rövöppning för det.

Man kan ju sälja sig till kvinnor också. Det är kanske inte jättelätt att leva på det om man inte är phett schnygg, men tror att många av de som statistiken rört där kan tänkas ha någon gång haft sex i utbyte mot pengar med en kvinna.


   
SvaraCitera

Tar ut ett förskott på lönen, ber om ledighet och därefter säger upp sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om det nu finns såhär mycket att göra för att klara sig, varför är det då så många som säljer sex? (Och gnäller om det efteråt i nån smäktande kvällstidningstext där de säger att "de inte hade något val" el dyl).


   
SvaraCitera

Soc?


   
SvaraCitera

Sterd:

Men om det nu finns såhär mycket att göra för att klara sig, varför är det då så många som säljer sex? (Och gnäller om det efteråt i nån smäktande kvällstidningstext där de säger att "de inte hade något val" el dyl).

De flesta saker som föreslagits är olagliga, bygger på att man har bekanta som kan försörja en eller är bara en mycket temporär lösning. Det är ju ingen permanent lösning direkt.

Sedan är det nog inte särskilt många som säljer sexuella tjänster för att kunna försörja sig. Tror att det är betydligt vanligare med ungdomar som skaffar extra pengar genom camsex och liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Soc?

Sterd:

Inte soc alltså


   
SvaraCitera

Du kan handla med narkotika.[smile]


   
SvaraCitera

Jag levde nästan en vecka på följande kost innan jag lyckades snylta mig fri: te, tonfisk (direkt ur burk) och korv med bröd som såldes för fem kronor styck på ICA i närheten av min förra boplats. I övrigt vet jag inte ... vi killar har det svårt.


   
SvaraCitera

Pantar flaskorna/burkarna man lagt pengarna på[cool]


   
SvaraCitera

Man sexar andras mammor. Det gör Kebu.


   
SvaraCitera

Sterd:

Konstigt, jag känner inte alls att det någonsin skulle vara ett alternativ. Det går alltid att klara sig, man måste inte ge upp sin rövöppning för det.

Det råkar ju vara så att de flesta kvinnor också känner att det aldrig någonsin skulle vara ett alternativ...


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

D

Hmm, är du bara 19? :O
Hade för mig att du var äldre än så.


   
SvaraCitera

Sterd:

Sterd: Inte soc alltså

Men då får du ju skylla dig själv om det inte duger.


   
SvaraCitera

passaro:

Hmm, är du bara 19? :O
Hade för mig att du var äldre än så.

nä bara 19!


   
SvaraCitera

lider i väntan på bättre tider


   
SvaraCitera