Aviseringar
Rensa alla

vad gör man?


loita:

nej de ska bli ändring på detta nu [cute]

lycka till [cute]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

internet:

lycka till

tack de behövs -.- borde lixom gå och lägga mig snart då... får väll försöka med de kanske


   
SvaraCitera

loita:

tack de behövs -.- borde lixom gå och lägga mig snart då... får väll försöka med de kanske

förstår inte varför, bara?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

internet:

förstår inte varför, bara?

för att jag ska orka gå upp och jobba på söndag morgon [cute] om jag vänjer mig tills fredag är de kanske lugnt att råka med cp sen kväll och lyckas ställa om till tidig kväll igen lördag kväll xD haha krångligt [cute]


   
SvaraCitera

loita:

för att jag ska orka gå upp och jobba på söndag morgon [cute] om jag vänjer mig tills fredag är de kanske lugnt att råka med cp sen kväll och lyckas ställa om till tidig kväll igen lördag kväll xD haha krångligt [cute]

fattade inte, vad har cp med det här att göra. vad jobbar man med, tidig söndag morgon?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

internet:

fattade inte, vad har cp med det här att göra. vad jobbar man med, tidig söndag morgon?

man jobbar frukost i ett kök [rolleyes]


   
SvaraCitera

loita:

man jobbar frukost i ett kök [rolleyes]

jobba med frukost låter som ett bra jobb


   
SvaraCitera

ja precis man sover :s


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

internet:

jobba med frukost låter som ett bra jobb

jag gillart

oggelgoggel:

ja precis man sover :s

Näää


   
SvaraCitera

loita:

jag gillart

gött gött ere hotel eller


   
SvaraCitera

hej internet trivs du i lund?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

internet:

gött gött ere hotel eller

yes, clarion hotel om du hört om de, eller ett av dom alltså finns ju väldigt många [crazy]


   
SvaraCitera

jag gick upp kvart över 6 idag.. men hur tusan kan du gå upp så tidigt frivilligt? [chocked]

EDIT. oj da, läste precis att du vänt på dygnet, så du har inte lagt dig alls?[crazy]


   
SvaraCitera

loita:

Näää

Gör man det ej så tycker iaf jag synd om personen. [sad]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

swinglifeaway:

jag gick upp kvart över 6 idag.. men hur tusan kan du gå upp så tidigt frivilligt?

måste ställa om dygnet så jag kan börja jobba igen, somnar vid 4, på natten och de är typ då jag måste åka till jobbet

oggelgoggel:

Gör man det ej så tycker iaf jag synd om personen.

ja de e lite synd om mig [bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera