Forumet - :( vad gör man

:( vad gör man

451 0 29
vad gör man när man verkligen inte orkar mer. När man inte orkar leva en enda dag till för att ALLT e skit.. När droger är det enda som kan få än att må bättre men pengarna börjar ta slut. vad ska man göra :'( man vill bara dö men tycker så synd om min mamma och andra anhöriga men det går inte mer nu

Spana också in:

oO_jOjo_oO:

vill inte ha nån hobby vill bara att allt ska bli som förut eller så vill ja inte va kvar här

Tyvär kan det aldrig bli som förr, det är dé bara att inse. killen kanske du får tillbaks med lite tur. Dock (efter en kort titt på dina skapade trådar) verkar det ju knappast vara en toppenkille om det var samma kille som några av de trådarna var om.

ang familjebråk; Du kan ju alltid försöka tjäna tillräckligt med pengar för att flytta hemmifrån?
Mekluba:

killen kanske du får tillbaks med lite tur. Dock (efter en kort titt på dina skapade trådar) verkar det ju knappast vara en toppenkille om det var samma kille som några av de trådarna var om.

aa det är samma kille och det är mest han som är problemet i mitt liv.. han skaffade ju en annan tjej och dom var tillsammans i ca 3 månader. Och nu när dom har gjort slut har han börjat höra av sig och vill träffas och sånt. Jag hade inte kommit över honom men ja hade börjat leva med det typ, men nu har han gjort allting värre älskar honom verkligen men vet inte vad jag ska göra.. =(