Aviseringar
Rensa alla

Vad gör man med leksakerna när man flyttar ihop?


Ämnesstartare

ohYEA_:

ohwell, vill du lämna till "old life" behind you kan du väl göra det, men din förlust om han faktiskt skulle gilla dem om han fick reda på att dem fanns [wink]

Sant... får väl fråga lite om "en kompis" som har dildo, och se om han reagerar väldigt negativt då [cool]


   
SvaraCitera

Du får helt enkelt välja, pojken din eller leksakerna, vad ger dig mest njutning?


   
SvaraCitera

cocodrilo:

En pryd snubbe bara

Du får väl fråga lite om sexleksaker, hinta osv. Till slut borde han ju fatta själv om inte annat får du iaf se någon reaktion på ämnet. [shake]


   
SvaraCitera

Ta med dem ![no-no]
*sneglar på dildon under tobbish sofford*
Han kanske uppskattar det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är de nerpackade i alla fall... invirade i en sjal [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

oj först nu fattade jag vad hon menade med leksaker

vi säger tummen upp tummen upp[y]

cocodrilo:

Nu är de nerpackade i alla fall... invirade i en sjal

lycka till då[y]


   
SvaraCitera

Ge dem till honom som present


   
SvaraCitera

cocodrilo:

inget fel, men jag ser inte fram emot att packa upp mina lådor o helt plötsligt hålla upp de där grejerna som han inte vet finns

Kan du berätta exakt vad för leksaker du har och hur många?[blush]


   
SvaraCitera

kör en klassisk "suprise: BUTTSEX!!" på/i honom


   
SvaraCitera

Så farligt kan det ju inte vara, det är ju inte ett nedfryst spädbarn precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh, seriöst, varför har du ens skapat den här tråden? Hur är det här en fråga? Ta med dem. Klart. Fråga kanske om ni kan använda dem tillsammans någon gång. Vad spelar det för roll att du inte "har berättat" om dem på 1½ år? Varför SKULLE du berätta om dem? shesh.


   
SvaraCitera

älskar inte dom flesta pojkarna att se tjejer onanera ? så fram med leksaken nångång och hetsa upp han (: Då blir det ju lite för hans skull också, och inte bara för din (:


   
SvaraCitera

cocodrilo:

Och hur förklarar jag att jag har såna, när jag inte sagt nåt om dem på 1,5 år hittills?

Säg bara att du har leksaker.. Inte precis som om han kommer att dumpa dig ? Kanske blir lite små sur att du inte sagt något tidigare, fast han har ju kanske inte frågat heller?

Om du nu berättar att du har leksaker så kanske ni kan använda dem tillsammans och det kanske är ett +[wink]


   
SvaraCitera

Min flickvän tog med sig sin, vad jag vet, enda sexleksak när vi flyttade ihop. Det stör inte mig ett enda dugg att hon onanerar med den, big deal liksom. Hade jag varit tjej hade jag förmodligen haft minst tio olika sexleksaker.


   
SvaraCitera

cocodrilo:

Och hur förklarar jag att jag har såna, när jag inte sagt nåt om dem på 1,5 år hittills?

hitta hans låda med sexleksaker, lägg dem lite försiktigt där och hoppas att han inte märker det. Eller så tvätta dem ordentligt, och dyk upp med dem "hej jag har lite presenter så vi kan spice-a upp vårt sexliv"


   
SvaraCitera