Aviseringar
Rensa alla

Vad gör man när man har ett litet rum.. (wall of text)


Ämnesstartare

Hej..

Jag är en kille på 16 år och ska börja tvåan om ja.. 17 dagar. Jag har alltid varit blyg och sånt där under hela mitt liv och jag har aldrig haft tjejvänner, jag har inte ens pratat med de. Hursomhelst, för en månad sen stötte jag på en av tjejerna i min klass från ettan när jag var ute på stan (första gången jag var ute under hela sommarlovet, är hemma hela dagarna, tränar alltid hemma, etc. är väldigt ljusskygg om man säger så, beställer kläder enbart på nätet, samma med skor, de få gångerna jag är ute så är jag alltid det med föräldrarna) och hon började prata och jag försökte dra mig undan...

Då började det. Det var också tjejen jag alltid fantiserade om, alltså inte sexfantasier, hon må vara snygg men hon var också en av de trevligaste personerna jag träffat.. Trots att jag är blyg och sånt och bara har två vänner i klassen som jag inte träffar på fritiden så försöker just den här tjejen alltid prata med mig medan alla andra i klassen förutom killarna då försöker dra sig undan.. Iallafall, tillbaka till för en månad sen, hon pratade, jag svarade tillbaka. Sen tog jag lite tips från filmen 40 year old virgin och körde med att tjejer bara vill prata om sig själva och de är inte intresserade av dig..

Så det såg först ut såhär:

Hon: "Heeeej! Vad gör du här? Det var länge sen! *Kram* (observera att jag aldrig kramat en tjej förut, hon bara gjorde det wtf så hon kramade mig men jag kramade lite tillbaka löst)"
Jag: *Börjar svettas som alltid när någon pratar med mig, var redan svettig nog efter att ha varit ute på ett torg (social fobi)* "eeeeh bra..."
Hon: *fortsätter prata*
Jag: *får flashback till 40 year old virgin* *Kontrar hennes frågor med att fråga henne tillbaka samma sak utan att svara henne*

Och det funkade.. Ända sen dess har vi träffats en gång om dagen kanske och det har varit det bästa i mitt hela liv.. De första 4-5 gångerna svettades jag som en gris men sen avtog det, jag lärde känna henne och jag mår prima och svettas inte längre. Varje gång vi träffades träffades vi i skolan som ligger 20 stationer ifrån där jag bor. Vi gick runt där och så.. Någon gång gick vi hem till henne som bor en station bort..

Nu i förrgår pussade hon mig och sa att hon älskade mig (hade svart att säga det tillbaka som min röst blev helt hes när jag sa det) och igår skulle vi precis börja ha det där ni vet och då kom hennes syster in och jag gick hem. Nu vill hon träffas hos mig..

Problemet: Först och främst bor jag 20 stationer bort från henne typ. Jag menar, ska man möta henne och sen åka hem? Eller ska hon åka ensam till mig? Bara det känns konstigt. Och sen är mina föräldrar och syster ALLTID hemma.. Eller föräldrarna är skilda. Farsan slutar 14 varje dag och syrran är typ lika socialt skygg som jag är så hon är också hemma hela tiden. Och sist, mitt rum är fan jävligt litet. Jag har en liten 90 cm bred säng, bredvid det har jag ett jävligt stort bord, och mellan bordet och sängen finns ungefär 40cm plats, nog för att precis gå sidleds.. Det är mitt rum. Typ som ett förråd fast kanske mindre till och med. Sen är jag väldigt nördig av mig, vad gör man med alla sina nördprylar?

Sen luktar hela hemmet skit.. Vill man verkligen visa det för henne? Det ser också skit ut. Jag menar när jag var hos henne luktade det typ jordgubbar över hela stället och hennes rum må vara lika litet som mitt men mycket bättre möblerat så det såg stort ut.. I mitt måste man sitta på sängen eller på datorstolen för att två personer ska få plats, två kan inte stå i samma rum.

Och hur gör man med syrran/farsan? Kommer att må skit om de ser att jag tar hem personer alltså det är inte så att de är emot det, det är det att jag aldrig gjort det förr. Har inte ens haft vänner hos mig.

Min säng knakar också som in i helvete så fort man rör den ..

Kanske man ska ta med henne till sin morsa, hennes hem ser bättre ut, mitt rum där är typ halva lägenheten och sängen är en king size, hon slutar sent typ hälften av gångerna och min syrra är aldrig där.. Men så är inte rummet möblerat, finns en stor säng och sen är rummet tomt, inte ens en matta. Får plats med kanske 10 sängar (king size) i det rummet men det finns bara en och absolut inget annat. Känns som att man trycket för mycket på sexet om jag visar det rummet då, som om det är en sexkammare.. Haha...

Hur gör ni när ni tar hem personer? Åååh mår så dåligt. Har aldrig haft en relation och nu kanske jag sumpar det. Jag vill bara ha en relation, jag har aldrig mått bättre än vad jag gör nu, hon följer med mig och köper kläder (efter en vecka så valde hon att göra om mig helt så köpte en helt ny garderob med kläder).. Älskar henne och vill ha henne.


   
Citera

petronella:

Sen tog jag lite tips från filmen 40 year old virgin och körde med att tjejer bara vill prata om sig själva och de är inte intresserade av dig..

[love]

Åh, brukade också härma personligheter från filmer förr i tiden, fungerade oftast på tjejer faktiskt, killarna blev dock ännu mer kaxiga.. [cute] Observera att detta var i en period när jag var 10-15år dock.. [wink]

Hur som helst, tycker du skall skaffa lite stake, fejka en sådan! Välj ut nån charmig karaktär från en film som har det lätt att handskas med damer & försök att efterlikna honom till 100%.

Det krävs träning och erfarenhet naturligtvis för att bli framgångsrik om du inte redan är lite psycho i blodet.. [wink]


   
SvaraCitera

Berätta för henne varför du inte vill vara hemma hos dig bara! Pain in the ass att berätta det kanske men tjejer vill höra sanningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att berätta... Varför tänkte jag inte på det [bigcheers]

Jag ska nog berätta och säga att det helt enkelt inte går, föräldrarna är hemma eller något sådant.. Hoppas jag kan hålla i det hela fram tills jag fyller 18, ska flytta ut då tror jag. Tidigare tänkte jag inte flytta ut förrän jag gått ut universitet men om det är möjligt ska jag göra allt för att kunna ha någon att vakna upp bredvid på morgnarna, tidigare har jag bara fokuserat på betygen men jag har bara mått dåligt. Jag har insett att det är viktigt att ha någon att prata med. Skolan är inte allt. Jag får redan högsta betyget på HP varje gång jag provat tidigare test..

Tack för svaren!!! Jättetacksam!!


   
SvaraCitera