Aviseringar
Rensa alla

vad gör man när vänner sviker och ljuger?


Ämnesstartare

jag vet aldrig hur jag ska hantera det


   
Citera
mynona

Det tråkiga är att det inte finns så mycket att göra om man inte vill manipulera deras känslor för en. De måste få känna som de vill, ju mindre de känner desto mindre påfrestningar tål vänskapen. Svek visar att man egentligen inte har så mycket att sörja över eftersom det visar på relationens kvalitet. Man bör upprätthålla ett visst lättsinne. Allt det där är lätt att säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de kanske ångrar sig sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg upp vänskapen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läser tidningen, äter frukost, tar en promenad, går på toa, pluggar, kollar forum osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar inte ha vänner men fortsätter umgås med idioter eftersom jag skulle vara ensam annars.... rekommenderar det inte dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

brukar inte ha vänner men fortsätter umgås med idioter eftersom jag skulle vara ensam annars.... rekommenderar det inte dock

+1 

alltså har ju inte så många så får typ acceptera att det är som det är. fast leder mest till att jag inte pallar va med någon alls GladGlad kan inte ge några goda råd. spela wow.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är en del av livet, det är bara att lära sig räkna med att det alltid inträffar för eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Det är en del av livet, det är bara att lära sig räkna med att det alltid inträffar för eller senare.

det är inte ett svar på hur jag ska hantera det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man konfronterar dom. Försätter dom att svika dig så är dom troligtvis inget att ha. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lill-fisen: Man konfronterar dom. Försätter dom att svika dig så är dom troligtvis inget att ha.

eller

Ganon: Säg upp vänskapen.

Man måste ha självrespekt och en sådan bygger man inte upp genom att låta andra köra över en själv.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

amsi:

det är inte ett svar på hur jag ska hantera det.

Jo, för räknar du med att det kommer hända för eller senare så vet du också att det inte behöver hanteras som något utöver det vanliga, för det är de inte.

Men du kanske ville ha en regel, i så fall, tycker du inte om lögner sluta umgås med personer som inte vill vara ärliga mot dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar fram busskortet, röker en cigg, bokar tid, känner lukten av vårblommor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

tar fram busskortet, röker en cigg, bokar tid, känner lukten av vårblommor

shit va djupt

fil o so fi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

shit va djupt

fil o so fi

kollar jämförelsepriset på olika knäckebröd, förstår att matlagningsgrädde är en bluff, glömmer köpa tomat 


   
SvaraCitera