Aviseringar
Rensa alla

vad gör man om...


Ämnesstartare

Vad gör man om man älskar ( och med älskar menar jag verkligen ÄLSKAR) en tjej som inte bor så där jättenära en när hon också säger att hon älskar en? [blush] asså allt är bra mellan oss men ibland känns det bara inte rätt att hon inte bor nära mig och att jag inte kan träffa henne mer än 2 ggr i månaden [shake] jag vet inte ens varför jag skriver det här, men är det ngn som känner igen sig? vad har ni gjort då? har ni stått ut och fått det att fungera elr?


   
Citera

Äh, två gånger i månaden är väl inte så himla hemskt. Träffar min pojkvän varannan vecka och älskar honom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, om du "verkligen ÄLSKAR" borde det ej vara ett problem nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Äh, två gånger i månaden är väl inte så himla hemskt. Träffar min pojkvän varannan vecka och älskar honom [y]

så det är inget hinder att ni BARA träffas varannan vecka? [rolleyes] känslorna då? svalnar de inte? jag är säker på att mina känslor inte kmr göra det men jag är inte säker när det gäller henne :/ det är nästan omöjligt att hon fortsätter älska mig när hon är med sina kompisar dygnet runt och bara träffar mig en gång varannan vecka [n]

Supply and Demand:

Lol, om du "verkligen ÄLSKAR" borde det ej vara ett problem nej.

jag är bara säker på mina känslor som sagt [blush]


   
SvaraCitera

Har varit med om samma sak. Träffade honom bara typ en gång i månaden. Jag stod inte ut, men jag ska inte skylla på hur ofta vi träffades och distansen så som sagt älskar man personen går det nog[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0nly0n3:

jag är bara säker på mina känslor som sagt

Det enda som krävs är känslorna och tilliten.


   
SvaraCitera

0nly0n3:

men är det ngn som känner igen sig? vad har ni gjort då? har ni stått ut och fått det att fungera elr?

Nja, känner väl igen mig lite , dock så klara jag inte av distancen just då för ingen av oss hade körkort eller kunde pendla från varandra till skolorna, så jag stod inte ut. men jag vet hur det känns att älska någon [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte problemet om du verkligen älskar henne


   
SvaraCitera

0nly0n3:

så det är inget hinder att ni BARA träffas varannan vecka? känslorna då? svalnar de inte?

Alltså, det är ju klart att jag vill träffa honom oftare, men det fungerar ju bra nu med. Pratar ju i telefon varje dag [smile]
Snarare att jag saknar honom mer! Det sämsta är väl att det är lättare att bli svartsjuk typ [smile]

0nly0n3:

ag är säker på att mina känslor inte kmr göra det men jag är inte säker när det gäller henne :/ det är nästan omöjligt att hon fortsätter älska mig när hon är med sina kompisar dygnet runt och bara träffar mig en gång varannan vecka

Det tror jag inte. Men vadå, det är väl värt ett försök! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

Nja, känner väl igen mig lite , dock så klara jag inte av distancen just då för ingen av oss hade körkort eller kunde pendla från varandra till skolorna, så jag stod inte ut. men jag vet hur det känns att älska någon [blush]

aha så du gjorde slut med henne trots att du älska henne? [confused] det e fan det jag är rädd för [cry]

Skönhetsmiss:

Alltså, det är ju klart att jag vill träffa honom oftare, men det fungerar ju bra nu med. Pratar ju i telefon varje dag [smile]
Snarare att jag saknar honom mer! Det sämsta är väl att det är lättare att bli svartsjuk typ [smile]

mm :/ det känns som att du och jag verkligen har ett väldigt likadant förhållande [blush] pratar i telefon och träffar henne en gång varannan vecka (suck) jaaa det där med att bli svartsjuk varje dag har blivit en vana [tired] men jag försöker iaf att inte visa det [cute]

Skönhetsmiss:

Det tror jag inte. Men vadå, det är väl värt ett försök!

OMG XD ett försök? =) är det så man ska kalla sin kärlek [cool]


   
SvaraCitera

0nly0n3:

jaaa det där med att bli svartsjuk varje dag har blivit en vana men jag försöker iaf att inte visa det

Hehehe du får ta dig i kragen! [bigsmile]

Dold text: Fast min pojkvän ska flytta till Göteborg snart [cute]

0nly0n3:

OMG XD ett försök? =) är det så man ska kalla sin kärlek

Va? Eller vadå? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Hehehe du får ta dig i kragen!

haha antagligen =)

Skönhetsmiss:

Fast min pojkvän ska flytta till Göteborg snart

närmare dig elr? [blush] kul för dig isf [smile]

Skönhetsmiss:

Va? Eller vadå?

haha nej det var inget, men jag kan inte tänka mig göra slut med henne vad som än händer och du säger "ett försök" haha xD det var bara det [cool]


   
SvaraCitera

0nly0n3:

aha så du gjorde slut med henne trots att du älska henne? [confused] det e fan det jag är rädd för [cry]

japp, men det var båda som kom överens, för vi visste att båda skulle vara lyckligare utan ett distansförhållande.

Men nu säger jag inte att det ska hända så för dig, men om ni båda är redo att offra och satsa på det så kommer det bli kanon, vad jag tror.[blush]


   
SvaraCitera

0nly0n3:

närmare dig elr? kul för dig isf

Ja, bor i Göteborg [cute]

0nly0n3:

haha nej det var inget, men jag kan inte tänka mig göra slut med henne vad som än händer och du säger "ett försök" haha xD det var bara det

Heheheh vadårå? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

japp, men det var båda som kom överens, för vi visste att båda skulle vara lyckligare utan ett distansförhållande.

Men nu säger jag inte att det ska hända så för dig, men om ni båda är redo att offra och satsa på det så kommer det bli kanon, vad jag tror.

you just got it maan.. nu påminde du mig om att hon kom överens med sitt ex om att göra slut bara för att de inte bodde nära varann [surprised] hon har själv berättat det för mig [shake] holly shit im going to the heeeell [cry]
haha jaa vad du tror [crazy] så vitt jag vet så är det bara jag som är redo att offra [rolleyes] nej nej nu känns det inte bra alls hihi [confused]


   
SvaraCitera