Aviseringar
Rensa alla

Vad gör man om man inte vill göra någonting


Man åker ut och reser/jobbar. Eller så tar man ett jävla jobb och märker därefter om det verkligen är tråkigt.


   
SvaraCitera

fy fan vad jag känner igen mig, har fan ingen motivation till att göra nåt i skolan ens, allt känns så jävla meningslöst. jag kommer absolut inte studera vidare, jobba känns förjävla åt helvete. antagligen kommer jag väl snylta på mina föräldrar tills jag är typ 30 och under den tiden inte göra ett skit.


   
SvaraCitera

Efter att jag gått ur gymnasiet bestämde jag mig för att jobba lite och slappa. Jobbade med telemarketing i 4 månader och måste erkänna att detta var de absolut tråkigaste jag nånsin gjort, no doubt! Bestämde mig för att ska jag jobba så ska de vara ett "riktigt" jobb som kräver "riktig" utbildning.
Så nu pluggar jag på Chalmers och lever loppan i studenthuset Ostkupan, Gbg. Roligaste jag gjort i mitt liv hittills!!
Med andra ord, att plugga på universitet går inte alls att jämföra med plugg på gymnasiet. Två helt olika livsstilar. Ge de ett försök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejkar ett självmordsförsök (se till att bli hittad medvetslös så att ingen får för sig att det var något annat än allvarligt menat), blir inlagd på slutenpsyk och ser till att hålla sig kvar där. Alternativt begår ett allvarligt brott och döms för det. Mat och boende ordnat!


   
SvaraCitera

Jag förstår inte riktigt människor som inte har några intressen. Hur funkar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera